tunefish Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Hoy! Oppdaget nylig at A-knappen på tastaturet mer blitt vanvittig treg på avtrekkeren, for å si det slik. Jeg må nærmest legge hele kroppsvekta på knappen for at den skal reagere. Jeg fjernet "tappen" for å se om det lå noe i veien som ødela for kontakten eller noe slik, men det var ikke det. Så nå er jeg litt rådvill om hva jeg skal gjøre med problemet. Det høres kanskje ut som en bagatell, men det er faktisk vanvittig frustrerende å måtte gjennom denne "prosedyren" hver gang jeg skal skrive en A, spesielt med tanke på at jeg bruker maskina i jobbsammenheng. Så... noen tips til hva som kan gjøre med problemet? Jeg syns det blir for dumt å bruke tusenvis av kroner på ny pc pga en dysfunksjonell knapp. Kan det være noen vits i å åpne opp "kabinettet", eller chassisen om du vil? Vet ikke helt hva jeg skal se etter isåfall... Finnes det noe middel jeg kan sprøyte nedi knappesprekken for å hjelpe på kontakten? Jeg vet virkelig ikke, så jeg bare slenger ut noen forslag... Setter pris på all hjelp! Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Om det er mindre enn fem år siden du kjøpte den leverer du den tilbake og nevner forbrukerkjøpsloven. Er den eldre enn det skrur du den fra hverandre og tar en titt. Lenke til kommentar
Nismo Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Bærbar pc ? Ett nytt tastatur koster ca 500,- Lenke til kommentar
runerask Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Du får øve deg å skrive ord uten 'A', finn frem synonymordboka....hehe sorry, klarte ikke å lavære Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 19. august 2008 Forfatter Del Skrevet 19. august 2008 Om det er mindre enn fem år siden du kjøpte den leverer du den tilbake og nevner forbrukerkjøpsloven.Er den eldre enn det skrur du den fra hverandre og tar en titt. Den er en whitebox 1557, og whitebox er som kjent ikke lenger blant oss, så noe form for retur blir nok vanskelig dessverre. Har ikke snøring på hvordan jeg engang skal få åpnet den, men får vel bare se hva jeg får til. Bærbar pc ? Ett nytt tastatur koster ca 500,- Link? Finner ikke veldig mange steder som selger keyboards til laptoper. Spesielt ikke til eldre modeller som min. Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Om det er mindre enn fem år siden du kjøpte den leverer du den tilbake og nevner forbrukerkjøpsloven.Er den eldre enn det skrur du den fra hverandre og tar en titt. Den er en whitebox 1557, og whitebox er som kjent ikke lenger blant oss, så noe form for retur blir nok vanskelig dessverre. Har ikke snøring på hvordan jeg engang skal få åpnet den, men får vel bare se hva jeg får til. Kjøpte du den rett fra Whitebox? Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 19. august 2008 Forfatter Del Skrevet 19. august 2008 Kjøpte du den rett fra Whitebox? Jepp. Prøvde nettopp å åpne den, men den er skrudd sammen på en så tungvin måte at det virker nyttesløst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå