Gå til innhold

Nokia E66 - diverse operativsystem/program spørsmål..

Anbefalte innlegg

Hei

Har noen spørsmål angående operativsystem og programmer på en E66:

Er E66 den "samme" telefonen som E71, bortsett fra den mangler full-tastatur?

Når det gjelder bildevisning i galleriet på E66, er det mulig å få til at ikke alle bilder vises i samme liste, men at man må før gå inn i de forskjellige mappene de ligger for å se de?

Og er det mulig å endre tekstfarge i hovedvinduet? Er kun mulig å få hvit og svart ettersom hvilket tema som er valgt etter det jeg finner..Hvor finnes flere temaer eventuelt?

Finnes det en "filutforsker" på/til E66 slik at man kan browse rundt i mapper på f.eks en telefon en kobler til via Bluetooth?

På forhånd takk for svar..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

ja

ja, men du må lage virtuelle mapper innni galleriet

ja, bytt tema. mange stedet som har online, bare google. jeg bruker et helt svart et fra nokia software market, kostet noen euro men verdt det

no idea

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

det er en sak inne i verktøy som heter "overføring". aldri prøvd den, men kanskje det er noe du kan bruke

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar

Hiver på et spørsmål i tråden...

Jeg ser flere steder (også på Nokia.com) at E66 ikke står oppført som støttede tlf for endel programmer. Jeg antar at de bare oppgir modellene programmene er testet på, og at det derfor tar litt tid.

Kan jeg bruke program tiltenkt en annen tlf eller MÅ det være til E66?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

s60v3 er s60v3, i stort sett alle tilfeller. så bare å prøve seg from om det ike står listet, er nok bare snakk om dårlig oppdatering

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...