tommy_sn Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Hei Har noen spørsmål angående operativsystem og programmer på en E66: Er E66 den "samme" telefonen som E71, bortsett fra den mangler full-tastatur? Når det gjelder bildevisning i galleriet på E66, er det mulig å få til at ikke alle bilder vises i samme liste, men at man må før gå inn i de forskjellige mappene de ligger for å se de? Og er det mulig å endre tekstfarge i hovedvinduet? Er kun mulig å få hvit og svart ettersom hvilket tema som er valgt etter det jeg finner..Hvor finnes flere temaer eventuelt? Finnes det en "filutforsker" på/til E66 slik at man kan browse rundt i mapper på f.eks en telefon en kobler til via Bluetooth? På forhånd takk for svar.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 ja ja, men du må lage virtuelle mapper innni galleriet ja, bytt tema. mange stedet som har online, bare google. jeg bruker et helt svart et fra nokia software market, kostet noen euro men verdt det no idea Lenke til kommentar
tommy_sn Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 Oki..takk for svar. Men hvordan lager jeg disse virtuelle mappene i galleriet? Men lurer fortsatt på det med den filutforskeren..så om noen vet noe om det hadde det vært flott! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 merk filene og valg->organiser Lenke til kommentar
tommy_sn Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 Takk for hjelpen. Da gjennstår bare filutforsker-spørsmålet..sikkert noen her som kan svare på det å.. Har sett det på SE telefoner hvertfall for en stund siden.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) det er en sak inne i verktøy som heter "overføring". aldri prøvd den, men kanskje det er noe du kan bruke Endret 18. august 2008 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
KHE Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Hiver på et spørsmål i tråden... Jeg ser flere steder (også på Nokia.com) at E66 ikke står oppført som støttede tlf for endel programmer. Jeg antar at de bare oppgir modellene programmene er testet på, og at det derfor tar litt tid. Kan jeg bruke program tiltenkt en annen tlf eller MÅ det være til E66? Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Vil tro at du kan bruke alle programmer som er tiltenkt S60v3. Har selv 6220 classic og mener eneste forskjellen på den og e66 er at e66 har wifi. (Samt det der bytte mellom privat og jobb. Det har ikke jeg) -C- Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 s60v3 er s60v3, i stort sett alle tilfeller. så bare å prøve seg from om det ike står listet, er nok bare snakk om dårlig oppdatering Lenke til kommentar
tommy_sn Skrevet 18. august 2008 Forfatter Del Skrevet 18. august 2008 Er det noen mulighet for å få netcoms msn klient til å fungere på E66 da, står at telefonen ikke er støttet når jeg prøver å laste den ned..Men den er tilgjengelig for N73... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå