Gå til innhold

BK: Syngende sangfugl.

araziel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takker for kritikk.

Er helt enig med at jeg kunne croppa nærmere. Har forsøkt, men som du selv sier mista jeg da mye av framingen og bildet ble litt mindre interessant imho. Hadde ikke muligheten til å forandre posisjon så mye når bildet ble tatt, så det ble som det ble :p

Eksempel:

post-52433-1218928164_thumb.jpg

Lenke til kommentar

tja, jeg vet ikke...

Personlig synes jeg at den siste versjonen er bedre... Du får fremdeles en god innramming av motivet, men det er ikke like mye i forgrunnen som er ute av fokus. Det er mulig det er jeg som er sær her, men jeg liker ikke en masse greier som er ut av fokus i forgrunnen. I bakgrunnen er det greit, men i forgrunnen vil jeg helst ikke ha for mye tåke.

Lenke til kommentar
Personlig synes jeg at den siste versjonen er bedre... Du får fremdeles en god innramming av motivet, men det er ikke like mye i forgrunnen som er ute av fokus.
Vel, hver til sitt, jeg liker den første best, men må innrømme at nå når jeg faktisk prøvde å croppe så ble det ikke så verst det heller. Tipper jeg liker den første litt fordi det er et av de første to-tre bildene der jeg i det hele tatt har brukt dof til noe som helst :p

Det er mulig det er jeg som er sær her, men jeg liker ikke en masse greier som er ut av fokus i forgrunnen. I bakgrunnen er det greit, men i forgrunnen vil jeg helst ikke ha for mye tåke.
Er vel sant det, fjerner litt av fokuset på selve objektet. Fortsett å være sær du, kjekt med innspill uansett hva det er ;). Ser på meg selv som fullstendig nybegynner på området så alt er velkommen.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...