araziel Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 (endret) Synes framingen ble bra, men det kule er jo myggen som fløy foran akkurat mens den åpna nebbet. Ser ut som om den skal spise den Endret 16. august 2008 av araziel Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Fint timet den der ja... RandiA Lenke til kommentar
dePt Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Dette falt i smak! Fin framing og godt timet som Randi sier. Kunne tenkt meg et nermere utsnitt, men da ville du mistet den fine framingen. Uenig med meg selv her.. :!: Lenke til kommentar
araziel Skrevet 16. august 2008 Forfatter Del Skrevet 16. august 2008 Takker for kritikk. Er helt enig med at jeg kunne croppa nærmere. Har forsøkt, men som du selv sier mista jeg da mye av framingen og bildet ble litt mindre interessant imho. Hadde ikke muligheten til å forandre posisjon så mye når bildet ble tatt, så det ble som det ble Eksempel: Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 tja, jeg vet ikke... Personlig synes jeg at den siste versjonen er bedre... Du får fremdeles en god innramming av motivet, men det er ikke like mye i forgrunnen som er ute av fokus. Det er mulig det er jeg som er sær her, men jeg liker ikke en masse greier som er ut av fokus i forgrunnen. I bakgrunnen er det greit, men i forgrunnen vil jeg helst ikke ha for mye tåke. Lenke til kommentar
araziel Skrevet 16. august 2008 Forfatter Del Skrevet 16. august 2008 Personlig synes jeg at den siste versjonen er bedre... Du får fremdeles en god innramming av motivet, men det er ikke like mye i forgrunnen som er ute av fokus.Vel, hver til sitt, jeg liker den første best, men må innrømme at nå når jeg faktisk prøvde å croppe så ble det ikke så verst det heller. Tipper jeg liker den første litt fordi det er et av de første to-tre bildene der jeg i det hele tatt har brukt dof til noe som helst Det er mulig det er jeg som er sær her, men jeg liker ikke en masse greier som er ut av fokus i forgrunnen. I bakgrunnen er det greit, men i forgrunnen vil jeg helst ikke ha for mye tåke.Er vel sant det, fjerner litt av fokuset på selve objektet. Fortsett å være sær du, kjekt med innspill uansett hva det er . Ser på meg selv som fullstendig nybegynner på området så alt er velkommen. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Fint bilde, og en godt fanget situasjon. Innrammingen av motiver fungerer godt. Om jeg liker croppen bedre er jeg usikker på, men jeg heller kanskje en smule mot originalen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå