Khaffner Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Nå bruker jeg en Sony Ericsson K550i med Djuice Control, og har tenkt å kjøpe en Sony Ericsson W890i med Djuice Control. I Djuice Control betaler jeg 200 i måneden og det skal jeg bruke til sms, mms, anrop, internett osv. Nå har jeg ca 400 på kortet, kan dette overføres til min neste telefon, som kommer til å bruke samme abonnement? Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Saldoen følgjer abonnementet, ikkje telefonen. Dersom du vidarefører det abonnementet du har, vil du også behalde saldoen. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 16. august 2008 Forfatter Del Skrevet 16. august 2008 Abonnementet blir ikke "fornyet" når man kjøper ny mobil? Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Dersom du kjøper ein subsidiert telefon, får du ny bindingstid. Men abonnementet er jo det same gamle, så sant du ikkje skiftar abonnement. Lenke til kommentar
159660 Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Ja, eneste som forandrer seg er at du ikke får avslutte abonnementet før om 12 månder Med mindre du betaler en symbolsk () sum .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå