feet Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Jeg kjøpte Bioshock flunkende nytt til 199,- for én uke siden. I går var spillet satt ned til 99,- i samme butikk. I Danmark vel og merke, men så stor kan prisforskjellene være. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Tja Stranglehold kunne eg faktisk ha tenkte meg Stranglehold er stilig, men ensformet som flere har sagt, og online delen er tom og suger virkelig, men verdt pengene:) Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Stranglehold er et solid spill, men multiplayeren er rett og slett latterlig. Jeg prøvde den da spillet var rimelig nytt, og en mer ujevn opplevelse har jeg sjelden vært borti. Slow-motion virket bare når det hadde lyst, man kunne tømme et magasin i huet på en kar uten at det gjorde stort, samtidig som det hele lagget helt utrolig. Lenke til kommentar
supermons Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 NFS ProStreet til 99 på komplett.no for de som vil ha det enda billigere. Kjøpte nettopp det og THPG, kommer vel i posten i morra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå