spett Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Har kjøpt lister av denne typen: Skal den "firkantete" siden ut i taket eller ned mot veggen? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 her er den montert mot taket og googler du ser du det samme Lenke til kommentar
sierratec Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 om du sammenligner med f.eks gesimslister på kjøkkeninnredninger etc. så er alltid den siden med mest krumelurer ned. Synes personlig at det ser best ut selv. Men tror ikke det er noe fasitsvar, mye smak å behag. Lenke til kommentar
spett Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 okey. Takker og bukker for gode svar! Lenke til kommentar
byggmann Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) når du ser på bildet der, så blir det den delen som er til venstre som skal være ned. altså den firkantede delen ned på veggen. Endret 20. august 2008 av byggmann Lenke til kommentar
spett Skrevet 21. august 2008 Forfatter Del Skrevet 21. august 2008 når du ser på bildet der, så blir det den delen som er til venstre som skal være ned. altså den firkantede delen ned på veggen. Sikker på det? Listene er nå malt og montert andre veien så får vel gå for denne gangen.. Lenke til kommentar
byggmann Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 ja den er jeg meget sikker på ja. har jevnlig kontakt med ett par høvleri som lager denne listen igjennom jobb. men det er jo ingen som sier at den ikke kan settes andre veien da. så lenge det ser bra ut, så spiller det jo igrunn ingen rolle. Lenke til kommentar
Alfaromeo Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Jeg ville også montert den firkantete ned. Jeg har tilsvarende her, og jeg har en stil hvor jeg bruker små utvendige og invendige lister. Det er da penest når disse går opp til den firkantete delen. Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 (endret) Hadde same type list i huset mitt for eitpar år sidan. Venstre side (Firkanten) ned. Eg plar tenke golvlist, og korleis lista hadde teke seg best ut på golvet. Funkar fint for meg. Kvar gong. Endret 23. august 2008 av Mephistopheles Lenke til kommentar
spett Skrevet 23. august 2008 Forfatter Del Skrevet 23. august 2008 jaja da har jeg driti meg ut igjen da hehe Men takk! Jeg får prøve å tenke lengre neste gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå