Suppekatten Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 (endret) Har akkuratt bestilt dette opsettet fra Amentio: https://prisguiden.no/vis_handlevogn.php?waggon_id=77929 Og lurte på om det fynker greit til OC? Eventuelt noge MEGAVIKTIG som gjør at jeg bør avbestille ordren og bytte noe? Kabinettet er hjemmebygd og jeg vil lege ut en artikkel om dette i nermeste fremmtid på Nyfritid.no (er det ulovlig å linke til andre sider?) Kan også nevnes at jeg har en thermaltake sonic tower med påmontert vifte som skal brukes til kjøler... Endret 16. august 2008 av Heigren Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Det er ingen tvil om at det er gode komponenter med gode muligheter for OC. Men jeg ville heller kjøpt en Dual Core, kanskje E8600, den er foreløpig den eneste av Intel sine CPU'er som har en nyeutviklet teknologi, denne kan visstnok klokkes til 5 ghz på luft! = Sykt. Lenke til kommentar
Suppekatten Skrevet 16. august 2008 Forfatter Del Skrevet 16. august 2008 Takker Men tror jeg vil holde meg til den prosessoren, og ikke minst firekjerner. Tror vis jeg bytter denn, vil alt jeg har lert om OC på den bare gå i surr med disse dual core greiene Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Oki, har selv 4 Kjerna, og ville aldri kjøpt en 4-kjerna igjen. Mye pga varmeutviklinga, men du får heller omtrent aldri brukt de 4 kjernene. Lenke til kommentar
Suppekatten Skrevet 16. august 2008 Forfatter Del Skrevet 16. august 2008 I crysis vell? og FSX? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 I crysis vell? og FSX? Crysis støtter 4 kjerner, men det er bare oppskrytt og utnytter det kun på papiret (Ihvertfall meg bekjent). i Praksis bruker ikke Crysis de evt. 4 kjernene. FSX er jeg litt mer usikker på, men mener å huske at den også kun bruker 2. Lenke til kommentar
Suppekatten Skrevet 16. august 2008 Forfatter Del Skrevet 16. august 2008 Ok, men tror jeg alikevel holder meg til denne CPUen.... Men tekk for tipset Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Ok, men tror jeg alikevel holder meg til denne CPUen.... Men tekk for tipset Jupp, du blir ihvertfall en erfaring rikere Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 (endret) Denne tråden handler om kjøp av ny PC, tråden flyttes til riktig kategori. Eg har fiksa litt på emnetittelen og. Endret 16. august 2008 av Zeph Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Ville også ha gått for dual i forhold til quad. Quad har blitt alt for oppskrytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå