Holmgang Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Heisann! Jeg har akkurat kjøpt meg en With Dromedille -by Viksund- 265 til min kortstammede Johnson GT 9,9 (15). Det viser seg da at det ikke passer sammen da denne withen er laget for langstammede motorer. (tror jeg, fordi propellen mister tak i vannet uansett hvordan jeg tilter den.) Skal kjøpe meg en With Dromedille 10 fots, men det jeg lurer på er om alle With Dromedille er laget for langstammede? Eller er noen for korstammede og noen for langstammede? Takk på forhånd! Lenke til kommentar
baat94 Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Heisann! Jeg har akkurat kjøpt meg en With Dromedille -by Viksund- 265 til min kortstammede Johnson GT 9,9 (15). Det viser seg da at det ikke passer sammen da denne withen er laget for langstammede motorer. (tror jeg, fordi propellen mister tak i vannet uansett hvordan jeg tilter den.) Skal kjøpe meg en With Dromedille 10 fots, men det jeg lurer på er om alle With Dromedille er laget for langstammede? Eller er noen for korstammede og noen for langstammede? Takk på forhånd! E ganske sikker på at de e kort stamme. Berre å gå inn på finn.no/baat å kike litt det.. Lenke til kommentar
Holmgang Skrevet 16. august 2008 Forfatter Del Skrevet 16. august 2008 (endret) Til å med viksund sine? For da forstår jeg ikke hvorfor min motor mister tak i vannet hele tiden Er det bare johnson som lagde veldig korte motorer? f.eks denne: http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...mp;WT.svl=Bilde er den korstammet eller langstammet? Endret 16. august 2008 av vhordnes Lenke til kommentar
dal-z Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) en kompis har en 320 rider 04 mod med johnson gt... kort stamme Endret 17. august 2008 av dal-z Lenke til kommentar
Holmgang Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 (endret) Ok, går da utifra at dette skyldes ved overplaning på min with 265 som egentlig tåler maks 6 hester, i motsetning til mine 15 Kunne noen ta en titt på DENNE og sjekke om denne egentlig er korstammet? Var denne båten jeg kjøpte. Endret 17. august 2008 av vhordnes Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 utifra bilde, så er det kortstamma akterspeil der ja Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Motoren ser fortsatt ut som langstammet på bildet? Vebjørn, skal du levere tilbake båten nå, eller hva skjer? Regner med du ikke gidder å selge den når du kan få tilbake samme pengene ved å levere den tilbake? Lenke til kommentar
Holmgang Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 Da jeg ikke er sikker på om båten er laget for langstammet eller korstammet vet jeg ikke om jeg kan, siden den er jo brukt. Så derfor vil jeg gjerne finne ut av det Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 den er bygd får kort stamme ja, men det kan jo hende at tidligere eier har bygd opp ramma så båten skal gå høyere i vannet Lenke til kommentar
Holmgang Skrevet 18. august 2008 Forfatter Del Skrevet 18. august 2008 Kan ikke se noe oppbygging, utenom en treplate som er på motorfestet, vet ikke om den er hjemmelaget. Takk for hjelpen alle Lenke til kommentar
Holmgang Skrevet 18. august 2008 Forfatter Del Skrevet 18. august 2008 Litt OT, men unødvendig å lage en ny tråd for det. http://bat.autodb.no/autodb/view.wa2?AdIte...fied=1218044980 Denne båten ser veldig ødelagt ut, men reparert. Er det sannsynlig at dette ikke er sterkt nok? Burde jeg heller se etter en annen? Båten skal brukes endel i røft vær. Se spesilt det bilde bak på båten. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Ble skeptisk til den vebbis. Virker som det blir sånn som Hurrycanen jeg hadde.. Kort oppsumert, evighetsprosjekt. Lenke til kommentar
Holmgang Skrevet 19. august 2008 Forfatter Del Skrevet 19. august 2008 Hehe Tror nok jeg holder meg unna den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå