Gå til innhold

Ny harddisk til HP Pavilion DV9550

kikk0

Anbefalte innlegg

Ødela ene harddisken min da eg slo datamaskina, synes maskina virker dårlig etterpå. køyrer berre med ein harddisk. Syns den jobber tregt. Lurer på om ny og raskere harddisk er løsningen. Hvilke harddisker kan anbefales? tenker på 7200rpm. Hvilke grensesnitt er det på tilkoplingen til harddisken?

Har sett litt på denne. passer denne og er det verdt pengene?

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=358193

kom gjerne med anbefalinger.

på forhond takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Har du garanti enda på pc-en? vis ikke du har gjort skade sånn at det er veldig synlig så kan du sende den inn på reprasjon på garanti eller reklamasjon og bare forklare at du har fått problemer med den.

For det kan være at noe bare er løst for det er ikke harddisken som da er problemet vil jeg tro.

Og vis du skal bytte harddisk så anbefaler jeg deg først og skru opp pc-en og se på harddisken inni hva den allerede har for sikkerhets skyld.

Mvh donnieakalefty

Lenke til kommentar
Har du garanti enda på pc-en? vis ikke du har gjort skade sånn at det er veldig synlig så kan du sende den inn på reprasjon på garanti eller reklamasjon og bare forklare at du har fått problemer med den.

For det kan være at noe bare er løst for det er ikke harddisken som da er problemet vil jeg tro.

Og vis du skal bytte harddisk så anbefaler jeg deg først og skru opp pc-en og se på harddisken inni hva den allerede har for sikkerhets skyld.

Mvh donnieakalefty

Har garanti enda, men dei er jæ*** vanskelige hos expert, så vil helst unngå å snakke med dei. + at det tar alt for lang tid for dei å reparere.

Er noe løst inne i ene harddisken, så har bare 1 harddisk inne i pcen. den andre er ødelagd.

Skal opne å sjå seinere i dag.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Da ville jeg heller spart den tusenlappen vis jeg var deg uansett hvor vanskelige de er så er det bedre og få det på garantien og vis du bytter selv kan det jo hende garantien din ryker for de finner ut at du har brukt en annen harddisk enn de hadde tenkt du skulle bruke i pc-en.

Bare forklar dem tydelig hva som er problemet og så skal det gå greit.

Mvh donnieakalefty

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...