dragan Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 kjøpte meg wd 120gb 8mb cache satte på slave og døtta den inn så fikk jeg vite av en venn at jeg skulle bruke disk managment for å fixe den tok create new volume, fikk opp at jeg kun kunne velge "simple volume" og fortsatte på det og quickformatet. til slutt fikk jeg opp dette bildet http://home.online.no/~v-mitr/aaaa.jpg nå veit ikke jeg om alt er ferdig nå, men hvertfall senere fikk jeg vite av en annen venn at det beste var å bruke partition magic installerte så det og skulle begynne når jeg kom til "create new partition", så fikk jeg opp en beskjed om at disken hadde en partisjon som ikke kunne bli flyttet så da kunne jeg jo ha trodd at det hele var ferdig, men siden jeg har null peiling på dette, så bare lurer jeg på om det er noen som kan bekrefte at jeg har fixa dette, og kan begynne å bruke disken:) Lenke til kommentar
wizkid Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 har du laga partisjonen og fått den opp som g: eller noe så er det bare å kjøre på. ikke noe vits i å rote med partition magic. Lenke til kommentar
dragan Skrevet 20. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2003 ah, gut da stemmer det:) takk for bekreftelse *utnytte ny hd hardt* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå