YoMoFo Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Hei Jeg skal kjøpe meg en alienware pc fra www.alienware.co.uk, og lurer på om dette er bra nok specs til å kjøre de fleste spill på maks og høy grafikk: 15.4" WideUXGA 1920 x 1200 LCD (1200p) with Webcam 512MB NVidia® GeForce™ Go 8800M GTX Intel® Core™ 2 Duo T8300 2.4GHz (3MB Cache 800MHz FSB) 2GB Dual Channel DDR2 SO-DIMM at 667MHz - 2 x 1024MB Single Drive Configuration - 120GB 7200 RPM SATA Forhåndstakker for svar Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 (endret) Den Pc'en skal kunne dra de fleste nye (i dag, kanskje ikke så høyt om 1-2 år) spill på bra høy grafikk i utgangspunktet ja, men jeg ville kanskje satsa på 4GB minne, det er ikke dumt å ha, spesielt om du skal kjøre vista. Harddiscen er bra, men litt liten, med tanke på at spill kan kreve opp til 32GB plass hver i dag, + at man ønsker å ha en del av HD'en fri, kan det fort bli litt tynt med plass. Men ytelsesmessig er den jo bra. Skjermen kan også kanskje bli litt liten til noen spill, men det er en smakssak. Regner med at du kanskje har tenkt over det allerede, men nevner det likevel: Når du kjøper en alienware i fra utlandet byr det jo på noen utfordringer, som garanti, retur, support, tastaur pris og toll. Det kan kanskje hende at et bedre alternativ er å gå for en norsk leverandør. Endret 16. august 2008 av Heavenly Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå