newfarm2k Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Hei. Har lest at det går an å se hvem som prater på ventrilo på LCD skjermen på G15 tataturet, men finner ikke ut hvordan man gjør det. Noen som kan fortelle meg hvordan jeg får det til?=) Lenke til kommentar
Musty Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 hvilken versjon av Ventrilo kjører du? Om du kjører nyeste (v3.0 eller høyere) går du inn på setup -> Global og huker av "Logitech Game Panel LCD suppoer (G15)" Lenke til kommentar
newfarm2k Skrevet 16. august 2008 Forfatter Del Skrevet 16. august 2008 Tusen takk for svar=) Jeg lurer på en ting til. Skjermen viser F.eks Klokke i noen sekunder så bytter den til noe anent, går det an og få den til og vis samme ting hele tiden? Lenke til kommentar
Grobnar Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Tusen takk for svar=)Jeg lurer på en ting til. Skjermen viser F.eks Klokke i noen sekunder så bytter den til noe anent, går det an og få den til og vis samme ting hele tiden? Gå inn på Settings - LCD Control Panel - LCD Settings - Kryss av på manual. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå