jiggsaw Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Hei! har sett på dette systemet, skal til usa og der er det halv pris. se link. Spørsmålet mitt er om dette vi fungere i norge med tanke på strømkabel og avspilling av norske dvd filmer osv? hyggelig om noen kan hjelpe... http://www.bhphotovideo.com/c/product/5444...me_Theater.html Lenke til kommentar
phax Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Med mindre systemet er sonefritt vil ikke den kunne spille av norske filmer nei. Du må også ha en 110 til 220v konverter for å få strøm. Personlig så synes jeg ikke det å kjøpe slik husholdnings elektronikk fra usa er så veldig attraktivt.. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Du må vel betale moms i tollen også, så da blir det ikke så veldig billig allikevel. Lenke til kommentar
phax Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 (endret) Frakt + 25% moms + fortollingsgebyr + strøm konverter, da tror jeg faktisk at det blir dyrere enn i Norge. Ikke mye og spare hvertfall. Ser at rimeligste frakt blir på $230 fra den siden der. Kan kanskje spare noe ved å bruke jetcarrier, hvis du bor i nærheten av ankomsted kan det lønne seg. Hvis ikke må du jo betale frakt innenlands også. Nei siden dette er et såpass rimelig system i utgangspunktet ville jeg bare kjøpt i norge. Fem års reklamasjonsrett er verdt den lille prisforskjellen. edit: ser nå at du skal til usa og hente, hvis du har planer om å ta det med deg hjem selv så sparer du jo frakten, og kan kanskje komme unna momsen også vil jeg tro. Så da kan du jo spare noen få kroner. Endret 16. august 2008 av phax Lenke til kommentar
jiggsaw Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 okay! takk for svar, blir kanskje bare kronglete å kjøpe dette i usa da....hehe. takk for god hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå