Fjodo Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Hei! Eg lurte egentlig bare på ka folk synes om Alienware? På godt og vondt liksom? Eg personlig liker Alienware utseende og det de har og tillby til en som liker å spille litt kravstor spill Har lenge tenkt på å kjøpe min neste stasjonære der, men viss folk bare har grusom erfaring fra selskapet så bør eg kanskje tenke meg om en gang til På forhånd, takk for gode innspill Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 De koster en del da det er jo en dårlig ting. Men de har jo et litt annerledes design som noen syns er kult og andre bare blodig harry hehe. Personlig syns jeg at de er for dyre i forhold til hva man kan få av og bygge den selv og kabinetter er det jo så mange av så der er det jo bare og velge og vrake så. Vis du vil betale overpris kanskje, ha noe som ikke så alt for mange har, og de skille seg litt ut på det lokale LAN partyet så er jo alienware noe greit og skaffe seg. Mvh donnieakalefty Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 støtter denne. Tror ikke du vil få så mye ytelse pr krone akkurat. Selv syns jeg bygginga er halve moroa men jeg forstår godt de som vil ha noe ferdigbygd. Flere nettbutikker selger jo skreddersydde maskiner, dog blir det vel ikke lagt samme arbeidet i kjøleløsninger som på maskiner fra f.eks Alienware. Lenke til kommentar
Moffe247 Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Selv syns jeg bygginga er halve moroa Enig der. Måtte noen timer med grubbling til når OS'et mitt ikke vill installere seg riktig, men F**N hvor deilig det var når alt var riktig og jeg fikk satt opp skrivebordsoppløsningen til 1280x1024. Du får mye bedre verdi for pengene deine hvid du bygger selv, pluss at du slipper 20%MVA. PC'n koster fra Alienware, la oss si 4000$ (ca. 21 500kr) så koster den 5000$ (ca.27 000kr) etter at den norske stat har flådd deg. Men hvis det er kabinettet du er sugen på, tror jeg de selger separate kabinett, men er ikke sikker på det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå