pululf Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Hei! Når jeg starter Team fortress 2, så kommer det en popup fra zonealarm firewall, som sier at den har blokkert adgang til pcen min fra en annen adresse! Jeg får masse av disse meldingene mens jeg har tf2 oppe... Og det er forskjellige ip-er. Blir jeg angrepet? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 (endret) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=691246 Post loggene her i din egen tråd edit: leste litt feil, tenkte "popup" som i "uønsket reklamevinduer"... er vel igrunn enig i at dette virker helt logisk, men en sjekk skader jo ikke Endret 16. august 2008 av r2d290 Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 (endret) jeg har tf2 oppe... Og det er forskjellige ip-er. Blir jeg angrepet? Nei når du bruker tf2 vil det være mange servere som prøver og oppnå kontakt. Hele poenget er jo at andre må ha kontakt så du kan spille mot dem. Du må se på innstillingene i zone alarm. For og sjekke om du har noe grums på pcen følger du r2d290 sin link. Endret 16. august 2008 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå