ZoDz Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 (endret) Okey. Skitty emne tittel thou. Var opg tokk noen bilder her om dagen sammen med snikpelik fra forumet. Dette var vell ett av de bedre. Endret 16. august 2008 av k-ryeng Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Jeg syns dessverre øyensminken drar bildet veldig ned.. Den ser litt "klumpete" utført ut. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 16. august 2008 Forfatter Del Skrevet 16. august 2008 Haha. Det var det minste problemet. De tvillingene var veldig oversminka. Lite jeg kunne gjøre. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Beklager, pen jente og alt det der, men det var det første jeg tenkte Litt usikker på utsnittet. Prøvd andre versjoner? Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Emnetittel har blitt tilført "BK:" av moderator. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Lite jeg kunne gjøre. Be dem fjerne det? Take charge! Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 er det ikke sånn at de fleste damer har med seg sminke vertkøy i veska? Men det å tørre å be dem gjøre noe med det er noe annet:).. ja det var et pent smil. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 16. august 2008 Forfatter Del Skrevet 16. august 2008 I'm to scared ;_; Men neste gang må jeg nok det Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Lite jeg kunne gjøre. Be dem fjerne det? Take charge! Enig der, ble litt mye sminke. Er visst en god del jenter som påfører mye sminke for å se "penere" ut, men i de fleste tilfeller overdrives det. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 16. august 2008 Forfatter Del Skrevet 16. august 2008 er det ikke sånn at de fleste damer har med seg sminke vertkøy i veska? Men det å tørre å be dem gjøre noe med det er noe annet:).. ja det var et pent smil. Tviler på at de har med seg sminkefjerner uansett. Men det får gå. Hva med redigering, komposisjon etc? Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 syns jeg har sett den bakgrunnen brukt i et annet bilde, og da var det mer klart. vet ikke helt hva annet du kunne ha gjort, men savner detalkjer i håret. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Hent våtserviettene! Jeg får julebukk stemning her med så mye sminke:P Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 He, he... Få med en edrulig stylist neste gang, så slipper du nok alt peset angående sminken... Jeg er ellers enig i at håret hennes går for mye i ett med bakgrunnen. Hvordan ser det forresten ut i farger? Forøvrig synes jeg at du har fin kontakt med modellen, og hun fremstilles som en trivelig jente, så den delen av bildet er meget bra. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Synes det blir litt snapshot aktig? Ett fint smil er stortsett alt dette bildet er nå. Ting jeg tror ville gjort det bedre; litt mere tilt på hodet hennes, og ett høyere standpunkt på deg. Små ting- som ville gjort veldig mye for bildet ditt her tror jeg. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 syns jeg har sett den bakgrunnen brukt i et annet bilde, og da var det mer klart. vet ikke helt hva annet du kunne ha gjort, men savner detalkjer i håret. Hmms, Satt på litt gausian blur for å få det til å se ut som om jeg har brukt høy blender. Kan se om jeg får fjerna det etterpå. Synes det blir litt snapshot aktig? Ett fint smil er stortsett alt dette bildet er nå. Ting jeg tror ville gjort det bedre; litt mere tilt på hodet hennes, og ett høyere standpunkt på deg. Små ting- som ville gjort veldig mye for bildet ditt her tror jeg. Tilting på hode tenker jeg aldri over, skal se å huske det til neste gang. Ikke min feil at jeg er så lav ;_; Hun her var t.o.m lavere enn meg. Men men. Snapshot var det nok ikke da vi var der i en halvannen time. N å har jeg endelig fått en blits til så hårlys skal jeg begynne å bruke nå^^ Lenke til kommentar
Bjørn Christiansen Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Flott uttrykk og naturlig smil Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Fint smil... men sparkelen i ansiktet ødelegger som sagt litt... Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Hehe, takk for en knall shoot med disse to sminkebertene ZoDz. De hadde riktignok lag på lag med sparkel i ansiktet, men det var en kul location Kanskje du kan legge opp det bildet med begge to på, der nugattien i huden ikke er like overtydelig? Lenke til kommentar
Bjørn Christiansen Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Jeg syns dessverre øyensminken drar bildet veldig ned.. Den ser litt "klumpete" utført ut. Vel.. et portrett skal jo igrunn reflektere personligheten som blir avfotografert, så om vedkommende er av den typen som liker å ha på litt ekstra så er jo dette et fabelaktig portrett. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Snikpelik og ZodZ er ikke så veldig snill med modellene sine, sånn ifht at det er ett offentlig forum og de kanskje kommer over det som blir sagt ^^ bare en tanke? =) kopp, ett portrett skal ikke nødvendigvis si noe om personligheten=) og det skal ihvertfall ikke vise negative ting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå