Gå til innhold

BK: Et pent smil.

ZoDz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er det ikke sånn at de fleste damer har med seg sminke vertkøy i veska? Men det å tørre å be dem gjøre noe med det er noe annet:).. ja det var et pent smil.

Tviler på at de har med seg sminkefjerner uansett. Men det får gå. Hva med redigering, komposisjon etc?

Lenke til kommentar

He, he... Få med en edrulig stylist neste gang, så slipper du nok alt peset angående sminken...

Jeg er ellers enig i at håret hennes går for mye i ett med bakgrunnen. Hvordan ser det forresten ut i farger?

Forøvrig synes jeg at du har fin kontakt med modellen, og hun fremstilles som en trivelig jente, så den delen av bildet er meget bra.

Lenke til kommentar
syns jeg har sett den bakgrunnen brukt i et annet bilde, og da var det mer klart.

vet ikke helt hva annet du kunne ha gjort, men savner detalkjer i håret.

Hmms, Satt på litt gausian blur for å få det til å se ut som om jeg har brukt høy blender. Kan se om jeg får fjerna det etterpå.

Synes det blir litt snapshot aktig? Ett fint smil er stortsett alt dette bildet er nå.

Ting jeg tror ville gjort det bedre; litt mere tilt på hodet hennes, og ett høyere standpunkt på deg. Små ting- som ville gjort veldig mye for bildet ditt her tror jeg.

Tilting på hode tenker jeg aldri over, skal se å huske det til neste gang. Ikke min feil at jeg er så lav ;_; Hun her var t.o.m lavere enn meg. Men men. Snapshot var det nok ikke da vi var der i en halvannen time. N å har jeg endelig fått en blits til så hårlys skal jeg begynne å bruke nå^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...