dj_vega Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 (endret) Hei, det blir bare mer og mer tull med Vista. Jeg begynner å bli drittlei av det. Det første som skjedde: Windows Live Messenger står stille eller å ha vert i vente modusDette problemet har nå dessverre kommet igjen. Hva sjer så? Jo, batteri ikonet har sluttet og fungere. I tilleg så har CTRL TAB også sluttet å fungere. Hva gjør jeg da?, jo en gjennoppretting av før jeg uinstalerte GTA SAN ANDREAS som også hadde store problemer med å fryse midt i spille og etterhver slutte å fungere. Men nå er saken at det ikke er mulig å verken starte programmet eller uinstalere det. Jeg er ekstremt fristet til å instalere XP, men har liksom ikke lyst å tulle med slik, da jeg mister recovery muligheten på den. Så finnes det faktisk noen løsninger på mine problemer. Jeg blir som sagt veldig glad for alle tips og løsninger. For har liksom ikke lyst å hive en under 1 uke gammel pc rett i veggen 2 dager før skolestart.... Endret 16. august 2008 av dj_vega Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå