Permium Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Hei, er kjempefint om noen kan hjelpe meg litt her. Jeg og en kammerat prøvde og fikse sånn at vi kunne spille spill over nettverket, så vi måtte innstalere IPX, og da vi gjorde det så fikk vi plutselig et nytt vindu da vi starter pc'en (det står brukernavnet på pc'en, så må man trykke enter) Hvordan kan jeg fjerne det, jeg vil at når jeg skrur på pc'en så skal den gå rett inn i windows uten at jeg må trykke på noe. Er det noen som kan hjelpe meg med det her? Lenke til kommentar
Thoraxxx Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Hei, er kjempefint om noen kan hjelpe meg litt her. Jeg og en kammerat prøvde og fikse sånn at vi kunne spille spill over nettverket, så vi måtte innstalere IPX, og da vi gjorde det så fikk vi plutselig et nytt vindu da vi starter pc'en (det står brukernavnet på pc'en, så må man trykke enter) Hvordan kan jeg fjerne det, jeg vil at når jeg skrur på pc'en så skal den gå rett inn i windows uten at jeg må trykke på noe. Er det noen som kan hjelpe meg med det her? Veldig grei problemstilling egentlig. Problemet er at det programmet du installerte "IPX" gjorde om innloggingsinstillingene. Det er godt mulig at dette programmet må avinstalleres for å få det til å virke, ellers er det noen andre ting du kan gjøre: 1. Gå inn i kontrollpanel - Brukerkontoer -> Endre måten brukere logger på eller av -> Vis velkomstskjerm 2. Klikk kjør i starmenyen, og skriv control userpasswords2 3. 1. Ta av haken ved "Brukere må angi et brukernavn og passord ..... " Trykk så ok 2. Skriv inn brukernavn og passord du vil logge inn med. Trykk ok. Nå skal det virke Lenke til kommentar
StreptoOld Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Eller så kan det hende at du bare må slette en bruker som er skjult, dette kan du skjekke i samme kontrollpanel som han over meg nevner... Det skjedde i alle fall med meg ei gang jeg installerte noen sånne greier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå