Hashtægg Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Du drikker først deg så drita på smihrnoff og øl, slik at du ikke kjenner hva andre ting smaker! Funker for meg Støttes. Er han ute etter fjortissfyll så drekker man seg drita på sprit og øl, så kan man gå over til drit. Men, egentlig burde man jo ikke blande... Eller er det bare vin og øl som blir krøll? Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Den skal drikkes ren. Synes du ikke den er god. Så er det bare å presse litt i deg, og etter vært vil den bli bedre;) Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 Haha, drikker da ikke smirnoff! Det er litt for feminint for meg. Øl, derimot er en vanlig drikke. Til dere som lurer, så kjøpte jeg flaska med jack kun av nysgjerrighet. Så på strutter på mtv, og han drakk det, og siden han fikk det til å fremstå som mannfolkdrikke, måtte jeg jo smake Grunnen til at jeg vil drikke det er at jeg betalte 130 kroner for den flaska, og det gidder jeg ikke å sløse bort Tok med meg flaska ut i går, og prøvde både reint med is og med cola oppi. Smakte dritt uansett. Det som funka ganske bra, derimot, var å drikke en stor slurk jack, og skylde ned med en halv kopp pisslunka vann. Ellers hadde jeg nok øl til en koselig kveld, og i godt selskap var gikk det greit selv uten store mengder brennevin Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Jack and Coke er vel egentlig en ganske "vanlig" drink. Ellers så fant jeg ut for en stund siden at om man er usikker på hvrodan man skal drikke noe, sjekk websia til den aktuelle drikken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå