konduktans Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Har ei flaske Jack Daniels, men når jeg åpna den og lukta(og tok en bitteliten slurk), ble jeg kvalm. Hvordan får man i seg det? Blanda med vann i en kopp med isbiter? Blanda med battery? Har hørt litt slikt, men veit ikke hva som er mulig å få ned(selv om det er meget subjektivt). Er ung, og har lite erfaring med whiskey, så klarer det ikke helt reint(med mindre isbitene gjør underverker). Noen forslag til hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Drekk reint heheehe neida. Test deg frem med forskjellge bruser du Cola funker sikkert strålende Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Har ei flaske Jack Daniels, men når jeg åpna den og lukta(og tok en bitteliten slurk), ble jeg kvalm. Hvordan får man i seg det? Blanda med vann i en kopp med isbiter? Blanda med battery? Har hørt litt slikt, men veit ikke hva som er mulig å få ned(selv om det er meget subjektivt). Er ung, og har lite erfaring med whiskey, så klarer det ikke helt reint(med mindre isbitene gjør underverker). Noen forslag til hva jeg kan gjøre? Bland den 50 - 50 med cola og isbiter.. Kvalm..? Drikker den gjerne rein og den Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 (endret) Hvordan drikke Jack? Helst ikke spør du meg. Skaff deg heller en god skotsk single malt. Men Jack skal vel helst drikkes bar. Muligens med litt temperert vann (ikke mye) for å få frem aromaen bedre. Selv foretrekker jeg å drikke slikt bart. Endret 16. august 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 16. august 2008 Forfatter Del Skrevet 16. august 2008 Dritt. Var nettopp på butikken og kjøpte bare battery og sprite. Skal jeg dra og kjøpe cola også? Forresten, hvis jeg skal drikke reint, skal jeg blande med isbiter eller noe da? Er litt mannfolk å gjøre det egentlig også (Har forresten øl og sprit, så jacken er ikke nødvendig. Synes bare den er litt tøff:P) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 (endret) Ekte mannfolk drikker den bar. Stuetemperert. Amerikanerne bruker gjerne isbiter oppi. En del kjennere foretrekker som sagt litt vann oppi for å få frem mer smak. edit: Glemte at ekte menn drikker fra skittent glass Endret 16. august 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 16. august 2008 Forfatter Del Skrevet 16. august 2008 (endret) Haha, trodde ekte menn drakk fra flaska jeg? Blir nok medbrakte isbiter og litt cola eller vann oppi. Hvordan tror dere det blir med battery oppi? Edit: kjørte forresten bort på butikken igjen og kjøpte en halv liter cola. Og siden det kosta meg 12,50 pluss bensin, får jeg jommen meg håpe at det smaker godt! Endret 16. august 2008 av conflict Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Battery? Samme som med cola. Du ødelegger både jacken og batteryen/colaen. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Ekte mannfolk drikker den helt ren med noen isbiter i. Men liker du ikke smaken kan du bare blande den med cola, vet det er god, for min egen del, etter erfaring, men prøv deg fram med cola er mitt tips, ingen andre enn deg selv som vet hva som er godt. Lenke til kommentar
WASD Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Du drikker først deg så drita på smihrnoff og øl, slik at du ikke kjenner hva andre ting smaker! Funker for meg Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Hva faen? blande whiskey med brus?! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Hva faen? blande whiskey med brus?! Hva faen? Kalle JD for whiskey? O_o Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Hva faen? blande whiskey med brus?! Hva faen? Kalle JD for whiskey? O_o JD. God whiskey er en annen sak. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Skal du bli full eller nyte dette? For meg verkar det merkeleg å kjøpe JD for å drikke seg full på når ein ikkje liker whiskey. Kjøp deg sprit og bland det ut så slepp du å brekke deg ved kvar sipp. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 JD.God whiskey er en annen sak. Dette kan vi diskutere i evigheter. JD havner i en subkategori som kalles Tennesee whiskey. Den har egentlig lite tilfelles med det som ellers er kjent som whisk(e)y annet enn navnet. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Hvorfor i alle dager kjøper du noe du ikke liker, men vil like vell drikke det, uansett om det smaker vondt? Idiot :!: Lenke til kommentar
Gneldre Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Hvorfor i alle dager kjøper du noe du ikke liker, men vil like vell drikke det, uansett om det smaker vondt? Idiot :!: Det virker for meg som at han ikke hadde smakt JD da han fikk fatt i flaska. On topic: Gjør oss alle, Jack Daniel's og deg selv en tjeneste og ikke skjend den med Cola eller Battery. Folk har blitt drept for mindre. Lenke til kommentar
danielh Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Jack & Ginger Ale (Ingefærøl) er jo en klassiker! Faktisk veldig godt selv om man i utgangspunktet ikke liker JackD Lenke til kommentar
araziel Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Kjenner mange som shotter jack for så å ta et glass cola, har prøvd selv, men ettersom jeg hverken liker cola eller jack så ble det så som så. Neste gang (hvis det blir en neste gang) du kjøper whisky kjøp Glenfiddich 12yo, nam nam. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Whiskey skal ikke blandes, det er min mening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå