Gå til innhold

Hvordan drikker man Jack?

konduktans

Anbefalte innlegg

Har ei flaske Jack Daniels, men når jeg åpna den og lukta(og tok en bitteliten slurk), ble jeg kvalm. Hvordan får man i seg det? Blanda med vann i en kopp med isbiter? Blanda med battery?

Har hørt litt slikt, men veit ikke hva som er mulig å få ned(selv om det er meget subjektivt). Er ung, og har lite erfaring med whiskey, så klarer det ikke helt reint(med mindre isbitene gjør underverker). Noen forslag til hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har ei flaske Jack Daniels, men når jeg åpna den og lukta(og tok en bitteliten slurk), ble jeg kvalm. Hvordan får man i seg det? Blanda med vann i en kopp med isbiter? Blanda med battery?

Har hørt litt slikt, men veit ikke hva som er mulig å få ned(selv om det er meget subjektivt). Er ung, og har lite erfaring med whiskey, så klarer det ikke helt reint(med mindre isbitene gjør underverker). Noen forslag til hva jeg kan gjøre?

Bland den 50 - 50 med cola og isbiter..

Kvalm..? Drikker den gjerne rein og den :cool:

Lenke til kommentar

Hvordan drikke Jack? Helst ikke spør du meg.

Skaff deg heller en god skotsk single malt.

Men Jack skal vel helst drikkes bar. Muligens med litt temperert vann (ikke mye) for å få frem aromaen bedre.

Selv foretrekker jeg å drikke slikt bart.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Dritt. Var nettopp på butikken og kjøpte bare battery og sprite. Skal jeg dra og kjøpe cola også?

Forresten, hvis jeg skal drikke reint, skal jeg blande med isbiter eller noe da? Er litt mannfolk å gjøre det egentlig også :D

(Har forresten øl og sprit, så jacken er ikke nødvendig. Synes bare den er litt tøff:P)

Lenke til kommentar

Ekte mannfolk drikker den bar. Stuetemperert.

Amerikanerne bruker gjerne isbiter oppi. En del kjennere foretrekker som sagt litt vann oppi for å få frem mer smak.

edit: Glemte at ekte menn drikker fra skittent glass :cool:

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Haha, trodde ekte menn drakk fra flaska jeg?

Blir nok medbrakte isbiter og litt cola eller vann oppi. Hvordan tror dere det blir med battery oppi?:p

Edit: kjørte forresten bort på butikken igjen og kjøpte en halv liter cola. Og siden det kosta meg 12,50 pluss bensin, får jeg jommen meg håpe at det smaker godt! :)

Endret av conflict
Lenke til kommentar

Ekte mannfolk drikker den helt ren med noen isbiter i. Men liker du ikke smaken kan du bare blande den med cola, vet det er god, for min egen del, etter erfaring, men prøv deg fram med cola er mitt tips, ingen andre enn deg selv som vet hva som er godt.

Lenke til kommentar
Hvorfor i alle dager kjøper du noe du ikke liker, men vil like vell drikke det, uansett om det smaker vondt?

Idiot :!:

Det virker for meg som at han ikke hadde smakt JD da han fikk fatt i flaska.

On topic:

Gjør oss alle, Jack Daniel's og deg selv en tjeneste og ikke skjend den med Cola eller Battery. Folk har blitt drept for mindre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...