HaterDiskus Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 (endret) Jeg var akkurat en tur innom 'ubesvarte tråder' og fant en med emnetittel 'Billig trådløs ledning'. Det så jo litt artig ut, så jeg klikket meg inn. Jeg blir da møtt av: noen som vet om en nettside for man kan kjøpe trådløs ledning fra amp til gitar? Bare jeg som syns at dette er gøy? Hvis dere skulle rote dere borti denne tråden så skal det nevnes at mitt svar begynner kraftig OT da jeg hadde et barnslig øyeblikk. EDIT: La til quote. Endret 16. august 2008 av Mimir Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Haha, ikke alltid like lett å ordlegge seg. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 16. august 2008 Forfatter Del Skrevet 16. august 2008 En utrolig artig ting å få seg til å skrive. Han må da se at det ikke henger på greip? Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Hahahaha! :!: Morsomt. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 Om sånt noe er det etter min mening bare én ting å si: LOL! Lenke til kommentar
victoryseieren Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Quoter bare meg selv hva jeg skrev i den tråden, sånne gullkorn gjør livet bedre. Jeg lo så hardt når jeg leste "trådløs ledning" :!: Lenke til kommentar
Eivind218 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 haha, Leste trådløs ledning, og da begynte jeg å le-. Er det mulig Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Skjønte med en gang hva han mente, men moro var det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå