ole_marius Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 do what you heart desire and don't try to ignore it you will only get hurt Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Hvorfor er guttene helter med en gang de har pult, mens jentene bare er ekle og løse? Fordi at når en gutt debuterer må han ofre noe jævlig, gjennom en hard kamp med segselv, godsnakke som faen, få jenta trygg, kåt og tilslutt gjennomføre et halvhjertet og pinlig, surrete samleie Mens ei jente som debuterer trenger bare legge seg ned på ryggen og spre mens hun roper "kom inn" og ligge der og se dum ut til den som utnytter ho høvler seg ferdig og får tømt seg Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Hvorfor er guttene helter med en gang de har pult, mens jentene bare er ekle og løse? Fordi at når en gutt debuterer må han ofre noe jævlig, gjennom en hard kamp med segselv, godsnakke som faen, få jenta trygg, kåt og tilslutt gjennomføre et halvhjertet og pinlig, surrete samleie Mens ei jente som debuterer trenger bare legge seg ned på ryggen og spre mens hun roper "kom inn" og ligge der og se dum ut til den som utnytter ho høvler seg ferdig og får tømt seg Herregud. Er du så trangsynt til vanlig også? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Hvorfor er guttene helter med en gang de har pult, mens jentene bare er ekle og løse? Fordi at når en gutt debuterer må han ofre noe jævlig, gjennom en hard kamp med segselv, godsnakke som faen, få jenta trygg, kåt og tilslutt gjennomføre et halvhjertet og pinlig, surrete samleie Mens ei jente som debuterer trenger bare legge seg ned på ryggen og spre mens hun roper "kom inn" og ligge der og se dum ut til den som utnytter ho høvler seg ferdig og får tømt seg Herregud. Er du så trangsynt til vanlig også? Du har virkelig lav toleranse for humor. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Eller så klarte han ikke å se humoren. Noe som ikke jeg heller gjorde Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Eller så klarte han ikke å se humoren.Noe som ikke jeg heller gjorde Nettopp. Det var ingenting ved det innlegget som tydet på humor. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Nja. Jeg klarte i hvert fall å ta humoren med en gang ut fra de språklige virkemidlene som ble brukt, og så er ikke jeg særlig intelligent heller. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) ...Men en ting er jeg veldig nysgjerrig på..I muslimske land så har de jo ikke seksuell samkvem før de gifter seg..så jeg mener åssen takler de sine seksuelle drifter a?... Eksen til søs var i bosnia som FN-soldat og tjenestegjorde i en flernasjonal bataljon hvor et av kompaniene besto av pakistanske soldater. Disse soldatene(pakistanerne) var ganske hyppige gjester på sykestua for å få behandlet ulike kjønnssykdommer. Noen ble jo nysgjerrige på hvordan dette hang sammen og fant da ut at pakistanerne homset i vei med hverandre, at de i utgangspunktet var heterofile tok ingen særlig tungt. Som en av dem sa det: "women for marriage, men for fun". At menn tyr til homsesex når tilgangen på damer er dårlig er ikke noe nytt. Hva muslimske damer gjør aner jeg ikke. I flere muslimske land. Spesiellt der sex før ekteskapet er bannlyst finnes det alternativer. En velbrukt metode er å gå til et horehus. "Gifte seg" når man går inn. Gjøre greiene sine, og så "skille seg" når man går ut igjen. Siden flerkoneri er tillatt er det ikke noe problem å være gift fra før heller. Endret 27. august 2008 av -Zeitgeist- Lenke til kommentar
Ceburger Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 (endret) Hvorfor er guttene helter med en gang de har pult, mens jentene bare er ekle og løse? Fordi at når en gutt debuterer må han ofre noe jævlig, gjennom en hard kamp med segselv, godsnakke som faen, få jenta trygg, kåt og tilslutt gjennomføre et halvhjertet og pinlig, surrete samleie Mens ei jente som debuterer trenger bare legge seg ned på ryggen og spre mens hun roper "kom inn" og ligge der og se dum ut til den som utnytter ho høvler seg ferdig og får tømt seg eller gutten kan være på rett sted og rett tid ved tilfeldigvis være den nærmeste og beste gutten når jenten sprer og roper "kom inn". Ikke så veldig heltemodig det da En liten ting angående hvem som har mest ONS debatten: Ettersom at hvær gang det blir pult hetrofilt, så ingår vanligvis en gutt og en jente. Da kan vi trekke den konklusjon at omtrent like mange gutter og jenter puler til en hver tid (vi ser kun på hetrofile samleie). Dersom vi ser på samleie mellom gutter og jenter slik som trådstarter spør om og der noen har hevdet at gutter har mer ONS og andre hevder at jenter har mer ONS. Det er jo ikke matematisk mulig. Vi kan da trekke følgende konklusjon: For hver gutt som har en ONS, så er den en jente som har en ONS sammen med han og vica vers. som leder oss til det store resultatet: jenter og gutter har gjennomsnitlig like mye ONS Endret 28. august 2008 av Ceburger Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Mulig det tenkes mer på hvor vanlig ons er iblandt gutter og jenter, er jo flere gutter som har hatt flere hundre partnere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg