Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Litt forvirret muslim

rajaji

Anbefalte innlegg

Nøkkelen ligger i de siste setningene;

"Åssen blir det sett på? av samfunnet?"

Velkommen vesten. Her er du ikke forventet å leve slik at du gjør samfunnet eller familien til lags, gjør det du selv ønsker og det som er best for deg.

Individualitet, rationalisme, ateisme, kapitalisme og hedonisme.

*I'm loving it*

Ikke ta det siste partiet der helt seriøst..

Uansett, poenget her er å gjøre det du selv ønsker og føler. Samfunnet, om det er viktig for deg, respekterer de som har mot til å gjøre det som gir dem glede.

Personlig avskyr jeg one-night-stands, og er serdeles skeptisk til de som har det, men det er på grunn av mitt syn på sex som noe mer enn en fysisk-mekanisk greie (og jeg ser egentlig litt ned på de som har det). Når det er sagt ville jeg ha vært enda mer skeptisk til de som faktisk får glede av noe slikt, men ikke gjør det av redsel for hva andre kunne mene om dem.

Kun de færreste bryr seg om de som har onser er kvinner eller menn, eller, de liker å si at de ikke bryr seg i alle fall.

Poenget er; gjør det som du føler er best for deg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror one night stand er 100% sett på som helt Ok, av oss gutta. Vi gifter oss bare ikke med slike jenter.

Men det skal være greit for at jenter gifter seg med sånne gutter? Hvorfor er guttene helter med en gang de har pult, mens jentene bare er ekle og løse?

Henger meg på den.

Enten får man godta at ONS er ok, fordi sex er digg, eller så må man være konsekvent og mene at gutter som driver med ONS også er tøser...

Men hvis det er ok at gutter har ONS, hvem skal de ha det med hvis det ikke er greit at jenter har det?

Lenke til kommentar
Henger meg på den.

Enten får man godta at ONS er ok, fordi sex er digg, eller så må man være konsekvent og mene at gutter som driver med ONS også er tøser...

Men hvis det er ok at gutter har ONS, hvem skal de ha det med hvis det ikke er greit at jenter har det?

Som et til dels positivt menneske, velger jeg at ONS skal være trygt og naturlig (med forbehold om at jeg kan kalle mennesker for tøser, men så er jeg fra Bergen...)

Det funker jo _ikke_ å ha ONS flere ganger med samme person, da heter det ikke ONS lenger. Jeg tror de begynner å pøkke rundt på hverandre :p Mindre sjanse for graviditet også :whistle:

Edit: leif

Endret av mortania
Lenke til kommentar

Det er jo bare sånn det er, gutter har mer frie tøyler i samfunnet, det vet vi alle, men det å si at gutter som har ONS blir sett på som helter er altfor overdrevet. Jeg har kun hatt et ONS og det var på en festival hvor både jeg og en kompis tok hver vår venninne i forskjellige rom i teltet(stoort telt). Vi syntes det var veldig tøft selvfølgelig, siden det var vårt første ONS, så når vi var ferdig og gikk ut og drakk mer så smilte vi selvfølgelig til hverandre og tenkte at det var megafett, men ble da ingen helter akkurat. Vi nevnte det dagen etterpå til en av våre andre bestevenner, men det var det, no big deal.

Lenke til kommentar

okey..men lissom da er din konklusjon at folk rett og slett har forskjellig moral?

At i noen av sammfunnslag så er det ingen big deal mens andre vil syns det er avskyelig?

Da bør jeg vel henge sammen med likesinnede mennesker da? Finne min identitet i det norske samfunnet.

Har jo to kulturer å forholde meg til, så det er ikke lett asså

Men en ting er jeg veldig nysgjerrig på..I muslimske land så har de jo ikke seksuell samkvem før de gifter seg..så jeg mener åssen takler de sine seksuelle drifter a? Jeg er oppvokst her i norge asså. Mener de går jo gjennom pubertiteten og det å bli kjent med at kroppen forandrer seg. Og etter det jeg har hørt så får de jo heller ikke seksuell oppplæring på skolene i muslimske land. For det er jo ikke alle som har råd til å ha 4 eller 5 koner heller da. Og prevensjons midler blir også sett på som tabu. Det må ikke være lett å være en muslim asså.

----------

Du skal gå med hijab mens jeg skal spise kebab

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Analsex fungerer som substitut. Har hørt og lest at en del muslimer praktiserer dette, siden det ikke fører til graviditet.

Endret av member-101642
Lenke til kommentar
Tror one night stand er 100% sett på som helt Ok, av oss gutta. Vi gifter oss bare ikke med slike jenter.

Men det skal være greit for at jenter gifter seg med sånne gutter? Hvorfor er guttene helter med en gang de har pult, mens jentene bare er ekle og løse?

Og hvorfor er det sånn at hvis en jente går ut og ligger med masse gutter så er hun tøs, mens hvis jeg gjør det så er jeg lissom homo?!

Lenke til kommentar

Og hvorfor er det sånn at hvis en jente går ut og ligger med masse gutter så er hun tøs, mens hvis jeg gjør det så er jeg lissom homo?!

...og så prøver du å være litt saklig neste gang, eller er du bare så uintelligent til vanlig?

Lenke til kommentar

Jeg liker ikke at muslimske jenter kommer inn på forumer der hun vet at det er stort flertall av norsk etniske personer. Der hun kommer med sin kultur og prøver og vise hvor ''rene'' de er og hvor skittne vi nordmen er. Jeg respekterer invandrere, men jeg føler at de noen ganger prøver og få frem det at deres kultur er mye bedre enn vår.

Det irriterer meg!

Lenke til kommentar
Syns du virkelig denne tråden har holdt et såpass høyt seriøsitetsnivå at litt spøk er så farlig, eller har du virkelig bare så mye selvhøytidlighet?

Folk har i alle fall holdt seg til temaet, og ikke kommet med idiotiske forsøk på å forsøke å være morsom.

Lenke til kommentar
Jeg liker ikke at muslimske jenter kommer inn på forumer der hun vet at det er stort flertall av norsk etniske personer. Der hun kommer med sin kultur og prøver og vise hvor ''rene'' de er og hvor skittne vi nordmen er. Jeg respekterer invandrere, men jeg føler at de noen ganger prøver og få frem det at deres kultur er mye bedre enn vår.

Det irriterer meg!

De må da få lov til å utrykke sine meninger og preferanser selv om det er et flertall av etniske nordmenn her...

Lenke til kommentar

De kommer og forteller indirekte hvor fæle vi i Norge er med sex og ekteskaps lover osv. Åsså forteller de hvor snille de er og puler hvem pappa gifter meg bort til osv. De fremstiller seg selv på så mange måter perfekt at det de setter oss mange ganger i vilje i styggt lys.

Lenke til kommentar

Nå er det jo et flertall av muslimske jenter som ikke har noe særlig VALG hva giftermål og slikt angår. Det er svært få muslimske jenter som får gifte seg med dem de vil. Det er nok ikke mange som går rundt og preker sine egne verdier opp i skyene, for som oftest er det ikke deres egne verdier, det er foreldrenes, og helst farens.

Lenke til kommentar
...Men en ting er jeg veldig nysgjerrig på..I muslimske land så har de jo ikke seksuell samkvem før de gifter seg..så jeg mener åssen takler de sine seksuelle drifter a?

...

Eksen til søs var i bosnia som FN-soldat og tjenestegjorde i en flernasjonal bataljon hvor et av kompaniene besto av pakistanske soldater. Disse soldatene(pakistanerne) var ganske hyppige gjester på sykestua for å få behandlet ulike kjønnssykdommer. Noen ble jo nysgjerrige på hvordan dette hang sammen og fant da ut at pakistanerne homset i vei med hverandre, at de i utgangspunktet var heterofile tok ingen særlig tungt. Som en av dem sa det: "women for marriage, men for fun".

At menn tyr til homsesex når tilgangen på damer er dårlig er ikke noe nytt. ;)

Hva muslimske damer gjør aner jeg ikke.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...