Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Litt forvirret muslim

rajaji

Anbefalte innlegg

Jeg skal med ei gang si at jeg ikke er etnisk norsk og har en annen kulturbakgrunn.

Det jeg lurer på er om hvor vanlig er det blant dere nordmenn at jenter har seksuelle partnere når de ikke er i forhold eller andre tilfeller? mener lissom gjør alle jenter sånt?

Og hva med one night stand da? Åssen blir det sett på? av samfunnet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest member-101642

Det er ikke uvanlig at både gutter og jenter har flere seksuelle partnere når de ikke er i forhold, men alle gjør det ikke. One night stand blir sett på som helt normalt.

Lenke til kommentar

Jeg har hatt flere partnere som ikke har vært kjærester enn som har vært kjærester. Sex er naturlig og godt, og er man mye med en annen som er like lite interessert i et forhold som det du er, men som vil ha det samme som deg, altså sex, så er det ikke noe i veien for det.

Jeg har ikke hoppet på alle og enhver gutt, liksom, jeg har hatt kjennskap til alle jeg har hatt sex med utenom èn, men vi er forsåvidt venner nå :p

Lenke til kommentar

Kanskje ikke rart det gikk så dårlig da? Oo

Onenightstand blir sett på som ganske vanlig i Norge, hvertfall i mine nærmeste kretser, ikke noe man gjør hver helg, men det er helt greit liksom, så lenge du ikke hiver deg på enhver så er det jo ganske normalt, folk blir kåte for faen.

Lenke til kommentar
han er eneste personen jeg kjenner som kan drikke FLER øl enn meg på en kveld :grin:

Pffft, du kjenner feil gutter.

Til OP, så syns jeg ikke vi skal fremstille det som om alle Norske bare går rundt og puler hele tiden heller. Sånne ting er individuelle.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_jente_*
ALLE gjør ikke "sånn", men det er normalt allikevel.

Fremdeles er det vel mer godtatt at gutter humper rundt enn jenter, men det blir stadig mer jevnt.

Jeg lurer litt på hvem guttene humper rundt på jeg da, dersom det er mer vanlig at gutter humper rundt enn jenter :innocent:

Jeg vil si at det er relativt vanlig for norske jenter å ha sex utenom forhold. One night stands hender også. Har man lyst har man lov :) Men ei jente som har mange one night stands vil jo bli sett på som horete etter en viss tid. Kanskje derfor jenter flest ikke skryter av en one night stand :)

Lenke til kommentar
han er eneste personen jeg kjenner som kan drikke FLER øl enn meg på en kveld :grin:

Pffft, du kjenner feil gutter.

Evt kan jeg drikke uante mengder med øl :blush:

Jeg vil si at det er relativt vanlig for norske jenter å ha sex utenom forhold. One night stands hender også. Har man lyst har man lov :) Men ei jente som har mange one night stands vil jo bli sett på som horete etter en viss tid. Kanskje derfor jenter flest ikke skryter av en one night stand :)

Jeg kjenner ikke noen som skryter av sine ONS, bortsett fra en, men han er syk i hodet (på ordentlig), så han tells ikke helt egentlig. Jenter flest er direkte bekymret for å fortelle hvor mange sexpartnere de har hatt, fordi de tror de blir sett på som løs om man har fler enn så og så mange. Jeg vet ikke hvor grensen er, jeg bryr meg ikke, jeg har en fortid, og sånn er det bare.

Lenke til kommentar

ONS er kansje ikke normalt, men helt og holdent akkseptert. I hvert fall i mitt miljø. Det er ikke noe man skryter av heller, mer litt "poke, poke", mobbing, ala: "Du forsvant rimelig fort igår, hvor i helvete ble du av", og så litt verbal mobbing ut dagen, men det er ikke noe som skjer vær helg.

Alle jeg kjenner som har vært i fast forhold har hatt sex, meg inkludet. Det vil jeg i hvert fall se på som normalt.

Lenke til kommentar
Alle jeg kjenner som har vært i fast forhold har hatt sex, meg inkludet. Det vil jeg i hvert fall se på som normalt.

Da har jeg vært unormal i 8.6 år nå da :p

ONS er vel noe de fleste opplever en eller annen gang, men de færreste gjør det til en vane. Tror det vanligste er "dating" i noen måneder med privileges uten å egentlig bli sammen, en form for seriemonogami mao. Iallefall det jeg får inntrykk av fra min vennekrets. De fleste jentene jeg har snakket med om sånt har hatt ONS og jeg har aldri opplevd noen negativ holdning til det fra andre.

Er nok allment akseptert i vårt kjære land.

Lenke til kommentar

Jeg tror mange fler har det enn som faktisk innrømmer det, for de fleste føler at det ikke er allment akseptert å ha over et visst antall sexpartnere, uansett over hvor mange år det er snakk om. Så det å ha ONS er helt ok, å ha et par for mange, er ikke så gøy. Jeg synes jeg har altfor mange, men så har jeg igjen kompiser og venninner som har hatt sex med så mange at de ikke har tellingen lenger, men at det ligger et sted mellom 100 og 200, kanskje mer. Det er uansett ikke som om mennesket i seg selv forandrer seg etter hvem/hva/hvor mange man har sex med, man er bestandig seg selv, og burde ikke, i f eks nye forhold, dømmes etter hva man har gjort før.

Lenke til kommentar
Jeg tror mange fler har det enn som faktisk innrømmer det, for de fleste føler at det ikke er allment akseptert å ha over et visst antall sexpartnere, uansett over hvor mange år det er snakk om. Så det å ha ONS er helt ok, å ha et par for mange, er ikke så gøy. Jeg synes jeg har altfor mange, men så har jeg igjen kompiser og venninner som har hatt sex med så mange at de ikke har tellingen lenger, men at det ligger et sted mellom 100 og 200, kanskje mer. Det er uansett ikke som om mennesket i seg selv forandrer seg etter hvem/hva/hvor mange man har sex med, man er bestandig seg selv, og burde ikke, i f eks nye forhold, dømmes etter hva man har gjort før.

De venninene dine ville ikke jeg hatt meg med, de må jo være en hver vitenskapsmanns drømm når det gjelder kjønnssykdommer....

Trådstarter: Vil nok si at ONS er vanlig i Norge, men det er det også å gå uten burka/sjal rundt hodet i Norge...Så vis hensynn til de som betyr mest for deg (familie?) og gjør hva resten av slekta gjør...eller så blir det vel bråk i heimen, og det vil du vel ikke.

Lenke til kommentar

Nåja. Hvorfor skal han underkaste seg familiens skikker om han ikke er enig med de? Jeg sier ikke at han skal løpe ut og legge ned hundre jenter på en uke, men ta det litt rolig. Litt og litt, om han ikke liker det, eller det går for sterkt imot den troen han har, så.

Vi er vel strengt tatt kommet inn i en slik tid at de fleste 2. generasjons innvandrere vil bli nødt til å ta ett opprør med sine foreldre og familie. Noen ganger går det veldig bra, mens andre ganger kan det gå rett til helvete. Spørsmålet blir kansje: Hvor høyt verdsetter han den friheten han kan få, kontra det han taper?

Nåja. Hvorfor skal han underkaste seg familiens skikker om han ikke er enig med de? Jeg sier ikke at han skal løpe ut og legge ned hundre jenter på en uke, men ta det litt rolig. Litt og litt, om han ikke liker det, eller det går for sterkt imot den troen han har, så.

Vi er vel strengt tatt kommet inn i en slik tid at de fleste 2. generasjons innvandrere vil bli nødt til å ta ett opprør med sine foreldre og familie. Noen ganger går det veldig bra, mens andre ganger kan det gå rett til helvete. Spørsmålet blir kansje: Hvor høyt verdsetter han den friheten han kan få, kontra det han taper?

Lenke til kommentar
De venninene dine ville ikke jeg hatt meg med, de må jo være en hver vitenskapsmanns drømm når det gjelder kjønnssykdommer....

Men du ville hatt deg med kompisene? Den var snevrig du. "Jenter som har masse sex får styggedommer mellom bena, mens gutter som har sex er safe, always." Rite... Selvom de har hatt sex med mange, er de ikke dumme. Jeg og har hatt sex med mange, det gjør meg ikke til et brødhode.

Lenke til kommentar
Jeg skal med ei gang si at jeg ikke er etnisk norsk og har en annen kulturbakgrunn.

Det jeg lurer på er om hvor vanlig er det blant dere nordmenn at jenter har seksuelle partnere når de ikke er i forhold eller andre tilfeller? mener lissom gjør alle jenter sånt?

Og hva med one night stand da? Åssen blir det sett på? av samfunnet?

Tror one night stand er 100% sett på som helt Ok, av oss gutta. Vi gifter oss bare ikke med slike jenter.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...