Lasseg Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 heihei noen som vet om en nettside for man kan kjøpe trådløs ledning fra amp til gitar? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 heihei noen som vet om en nettside for man kan kjøpe trådløs ledning fra amp til gitar? "Trådløs ledning" er vel en selvmotsigelse? Enten er det trådløst; eller så er det ledning. Det er heller ikke "fra amp til gitar", da signalene går fra gitaren, til ampen. Nok usakelig OT fra min side! Det er trådløst overføringsutstyr til gitar du er ute ikke sant? Da ville jeg definitivt ha sjekket ut disse. Vet ikke om de er billige og sånt, men det er disse jeg har brukt på mesteparten av mitt gitarutstyr. Gå inn på menyen for gitarer, og så på 'trådløse systemer'. Er ikke sikker på utvalget, da det er en stund siden jeg handlet her. Lenke til kommentar
edge Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Billige trådløse systemer er ræva jevnt over. Kabel über alles. Koster mindre, mye bedre lyd og du slipper å styre med batterier(et herk å skifte batteri i det du ligger på ryggen midt i den store soloen din, gitt.. ) Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) Billige trådløse systemer er ræva jevnt over. Kabel über alles. Koster mindre, mye bedre lyd og du slipper å styre med batterier(et herk å skifte batteri i det du ligger på ryggen midt i den store soloen din, gitt.. ) Enig. Man burde satse på kabel så lenge man ikke er rockstars. Hadde nok sett litt spesielt ut om Metallica måtte ha beveget seg innenfor en rekkevidde på 3-6 meter, men på gutterommet osv. er kabel definitivt det beste alternativet. EDIT: Skrivefeil. Endret 17. august 2008 av Mimir Lenke til kommentar
edge Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Billige trådløse systemer er ræva jevnt over. Kabel über alles. Koster mindre, mye bedre lyd og du slipper å styre med batterier(et herk å skifte batteri i det du ligger på ryggen midt i den store soloen din, gitt.. ) Enig. Man burde satse på kabel så lenge man ikke er rockstars. Hadde nok sett litt spesielt ut om Metallica måtte ha beveget seg innenfor en rekkevidde på 3-6 meter, men på gutterommet osv. er kabel definitivt det beste alternativet. EDIT: Skrivefeil. Grunnen til at Metallica ikke bruker kabel er fordi de har budsjett som tåler et skikkelig trådløst system Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Grunnen til at Metallica ikke bruker kabel er fordi de har budsjett som tåler et skikkelig trådløst system Riktig, riktig. Har ikke sagt noe annet. Poenget mitt var jo nettopp det, at det bare er de store som burde bruke sånt noe. Er flere grunner til det, blant annet økonomi og kvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå