Gjest Guest_Insane_* Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Har vært hjemme noen dager nå og følelsen av håpløshet bare sprer seg. Tenker på jenta dag og natt. Gjorde jo ingenting for å få henne, før det plutselig smalt. Nå er vi laaangt unna hverandre... Kanskje vi sees igjen neste sommer`? Kan det bli noe da? Har jeg kjærlighetssorg eller er jeg forelska? Å herregud, tenk å bli forelska i ei jente når dt er for sent... Hvorfor følte jeg ikke noe før hun tok intiativet, og da var det jo for sent... Å herregud... Hva mente hu med det som skjedde? Vi var jo godfulle, men ikke døddrukne. Skulle gitt alt for å få vite om hu også tenker på meg. Var det bare en liten flørt for henne? Hvorfor, faen..... Å herregud så rotete, men dere som har opplevd det skjønner vel hva jeg mener Lenke til kommentar
mortania Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Hoppe i høyet i fylla, så blir du forelsket? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 En liten sommerflørt tydeligvis. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Insane_* Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Vi "hoppet vi ikke i høyet", men spiste mat, rota og så på soloppgangen. Ikke vær så jævla negativ. FAEN Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Det der kommer du deg fort over Hadde det vært et langvarig forhold hadde det vært noe annet Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Det der er så forbanna likt som skjedde med meg denne sommeren! Eneste forskjellen er at med meg gikk det bra, og ble et forhold Håper det løser seg for deg Lenke til kommentar
mortania Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) Vi "hoppet vi ikke i høyet", men spiste mat, rota og så på soloppgangen. Ikke vær så jævla negativ. FAEN Hvis du leste skikkelig ville du tydelig sett spørsmålstegnet bak setningen min, dette tilsier at det er et spørsmål. Om du skulle være i tvil, spørsmålstegn ser slik ut ---> ??? Har du telefonnr hennes? Hvis ikke, så vet du vel navnet hennes. Vi har flotte tjenester som heter gulesider, 1881 og ikke minst google (noen kan finnes på google, jeg har prøvd og lykkes ) Også synes jeg at du skal passe tonen din litt. Endret 17. august 2008 av mortania Lenke til kommentar
Vizzy Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Virker nok bare som en sommerflørt One night stand. Skal nok mer til for at det blir et forhold. Ikke for å angripe deg ellerno. Best å legge dette bak seg. Regler nr 1 på slike opplevelser som dette La aldri følelser gripe inn. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Insane_* Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Vi "hoppet vi ikke i høyet", men spiste mat, rota og så på soloppgangen. Ikke vær så jævla negativ. FAEN Hvis du leste skikkelig ville du tydelig sett spørsmålstegnet bak setningen min, dette tilsier at det er et spørsmål. Om du skulle være i tvil, spørsmålstegn ser slik ut ---> ??? Har du telefonnr hennes? Hvis ikke, så vet du vel navnet hennes. Vi har flotte tjenester som heter gulesider, 1881 og ikke minst google (noen kan finnes på google, jeg har prøvd og lykkes ) Også synes jeg at du skal passe tonen din litt. Sorry da, jeg som missforstod innlegget ditt... Ja, har jo forsåvidt Gulesider osv. Har jo også Facebook ^^ Virker nok bare som en sommerflørt One night stand. Skal nok mer til for at det blir et forhold. Ikke for å angripe deg ellerno. Best å legge dette bak seg. Regler nr 1 på slike opplevelser som dette La aldri følelser gripe inn. Hvis du kan fortelle meg hvordan jeg kan bestemme over følelsene mine ville jeg vært svært takknemmelig Har bare vært skikkelig forelska et par ganger i livet, og det er faen meg ikke noe morro å få den følelesen etter et ons... Lenke til kommentar
indie Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Det var ikke et ons, det sa du jo selv dude, dere bare rota litt, ikke "hoppa i høyet". Du er ikke forelska i henne, du var ung og kåt, let it go. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Virker nok bare som en sommerflørt Har bare vært skikkelig forelska et par ganger i livet, og det er faen meg ikke noe morro å få den følelesen etter et ons... Nå snakker du om deg selv, dere "hoppet jo ikke i høyet". ... Vi "hoppet vi ikke i høyet", men spiste mat, rota og så på soloppgangen. Ikke vær så jævla negativ. FAEN Lenke til kommentar
Gjest Guest_insane_* Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Virker nok bare som en sommerflørt Har bare vært skikkelig forelska et par ganger i livet, og det er faen meg ikke noe morro å få den følelesen etter et ons... Nå snakker du om deg selv, dere "hoppet jo ikke i høyet". ... Vi "hoppet vi ikke i høyet", men spiste mat, rota og så på soloppgangen. Ikke vær så jævla negativ. FAEN Jaja, poenget var at d var noe som skjedde en natt. One night stand uten sex Kjente jo hverandre før den natta, men var lissom da det smalt.... Jaja, ere ment to be sees vi vel igjen Lenke til kommentar
mortania Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Jaja, poenget var at d var noe som skjedde en natt. One night stand uten sex Kjente jo hverandre før den natta, men var lissom da det smalt.... Jaja, ere ment to be sees vi vel igjen Hvordan i alle dager har man ONS uten sex? Med mindre du mener sex er samleie, da. Oralsex/handjobs etv er OGSÅ sex. Tok du henne på tissen mens hun tok seg på tissefanten, og dere likte det (evt en av dere likte det) så var det sex Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 gir deg 6 dager så tenker du ikke på henne lengre Lenke til kommentar
mortania Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 gir deg 6 dager så tenker du ikke på henne lengre Øh, han har allerede hatt 8... Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 gir deg 6 dager så tenker du ikke på henne lengre Øh, han har allerede hatt 8... woah, sry. hmm.......... Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Så har han heller ikke postet i tråden på 7 dager, så kanskje han er over det. ^^ Lenke til kommentar
Luciana Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Det der kommer du deg fort over Hadde det vært et langvarig forhold hadde det vært noe annet Kunne ønske det var slik for meg også. Vi skulle hatt en kjærlighetssorg-tråd også! Det er som en jævla forbannelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå