Lycantrophe Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Jeg påpeker ofte skjønnheter hos andre frøkner hos min utkårede. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Er det i menneskelig natur at gutter glor på andre jenter? Jeg har en kjæreste som har vært med meg i 2 og et halvt år, men likevel når jeg er på byn ser jeg på andre jenter og tenker: Hu der ville jeg gjort . Er det jeg som er dum eller er det naturlig å se på andre jenter mens man har kjæreste? Du er menneskelig. Og om det er ille så skyt meg... Lenke til kommentar
Veggin Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Selv med kjæreste, har man jo visse instinkter uansett. Tror det ska godt gjøres å bli så gla/opphengt i sin egen kjæreste at man blir blind for alle andre. Jeg ser ofte på andre jenter. Ikke med sånn håpløst "lost in you"-fjes, men tenker bare at "Tja, hun var fin", ikke no mer..og det er vel ikke ille. Problemet er jo å holde øya borte fra noen du syns er jævla fin når du sitter å spiser med dama på restaurant e.l Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Selv med kjæreste, har man jo visse instinkter uansett. Tror det ska godt gjøres å bli så gla/opphengt i sin egen kjæreste at man blir blind for alle andre.Jeg ser ofte på andre jenter. Ikke med sånn håpløst "lost in you"-fjes, men tenker bare at "Tja, hun var fin", ikke no mer..og det er vel ikke ille. Problemet er jo å holde øya borte fra noen du syns er jævla fin når du sitter å spiser med dama på restaurant e.l Det er stor forskjell på å si at "Hun var fin" og "Hun ville jeg tatt", om du skjønner. Men ja, smart å holde kontroll på blikket da! Lenke til kommentar
thaislap Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Jeg ser på andre jenter helt automagisk og tenker: "Hun var fin", men tanken forsvinner etter 2 sekunder. Lenke til kommentar
SøtaBror Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Det kjører jo andre biler på gata også, uansett hvor bra bil du har, tenker du alltid når du ser en annen: Den der ville jeg kjørt! Gjør det selv også, å du må være 100% sikker på at dama di ser på andre menn! Lenke til kommentar
OinkOink Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Tror dette er helt normalt. Jeg har hatt dame i snart 5 og et halv år og jeg har alltid tittet på andre jenter. Lov å se, ikke røre. Dama gjør akkurat det samme, og vi har hatt en klar samtale om dette. Jeg klarer ikke å forstå mennesker som blir sjalu over slikt. Det hadde ikke jeg holdt ut i hvertfall. Det er også forskjell på å se på jenter eller å se på jenter og gi et inntrykk over at du er betatt av dem. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Det er bare sånn vi er. En ting er å snu seg etter ei på gata og ule og plystre, men tenker titt og ofte "dæven hun var pen" liksom. Skal vedde på at dama ser et par flotte mannebein til tider også, som sagt, se men ikke røre Driver gjerne ikke og sier til dama sånn helt plutselig hvor flott hun som nettopp gikk forbi var, men kan gjerne svare ærlig hvis hun spør meg om jeg synes den og den er pen Lenke til kommentar
Gjest Guest_jenta_* Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 er i forhold, ser aldri på andre mannfolk. men gubben glor & roter Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 er i forhold, ser aldri på andre mannfolk. men gubben glor & roter Hehe, på hvilken måte er det han roter, uten at du gjør det slutt? Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Selv om du er i forhold så er du ikke blind Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Jeg må helt ærlig si at jeg har store problemer med å IKKE se på pene jenter /damer . Det er som blikket automatisk trekker den veien dama er . Helt jævlig når jeg er i forhold hvertfall Endret 2. november 2008 av =Iko= Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Vitsen med å slette førstepost var...? Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Mennesklig natur det å se på andre. Ingen er perfekte, og hvis alle var perfekte var alle like. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Vitsen med å slette førstepost var...? Kanskje madammen til Arild_banankake har fått seg bruker på diskusjon ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Ja for man skjønner virkelig ikke hva tråden handler om av å lese svarene. Heretter skal jeg sitere førstepost sånn at det blir verre for trådstarter å sabotere slik. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Ikke dumt, ikke dumt... Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 brutal_mann i innlegg #43 har vært så snill og gjort det for oss :!: Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Nå er det lagt inn i andreinnlegget i tråden også. Sikkert andre som er intrisert i problemstillingen Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Da var førsteposten tilbake. Stenger denne da det er unødvendig å ødelegge tråder ved å fjerne alle postene sine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg