Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Greit å kikke på andre jenter når man har kjæreste?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det i menneskelig natur at gutter glor på andre jenter?

Jeg har en kjæreste som har vært med meg i 2 og et halvt år, men likevel når jeg er på byn ser jeg på andre jenter og tenker: Hu der ville jeg gjort ;).

 

Er det jeg som er dum eller er det naturlig å se på andre jenter mens man har kjæreste?

Du er menneskelig. Og om det er ille så skyt meg...

Lenke til kommentar

Selv med kjæreste, har man jo visse instinkter uansett. Tror det ska godt gjøres å bli så gla/opphengt i sin egen kjæreste at man blir blind for alle andre.

Jeg ser ofte på andre jenter. Ikke med sånn håpløst "lost in you"-fjes, men tenker bare at "Tja, hun var fin", ikke no mer..og det er vel ikke ille. Problemet er jo å holde øya borte fra noen du syns er jævla fin når du sitter å spiser med dama på restaurant e.l :p

Lenke til kommentar
Selv med kjæreste, har man jo visse instinkter uansett. Tror det ska godt gjøres å bli så gla/opphengt i sin egen kjæreste at man blir blind for alle andre.

Jeg ser ofte på andre jenter. Ikke med sånn håpløst "lost in you"-fjes, men tenker bare at "Tja, hun var fin", ikke no mer..og det er vel ikke ille. Problemet er jo å holde øya borte fra noen du syns er jævla fin når du sitter å spiser med dama på restaurant e.l :p

Det er stor forskjell på å si at "Hun var fin" og "Hun ville jeg tatt", om du skjønner.

Men ja, smart å holde kontroll på blikket da!

Lenke til kommentar

Tror dette er helt normalt. Jeg har hatt dame i snart 5 og et halv år og jeg har alltid tittet på andre jenter. Lov å se, ikke røre. Dama gjør akkurat det samme, og vi har hatt en klar samtale om dette.

 

Jeg klarer ikke å forstå mennesker som blir sjalu over slikt. Det hadde ikke jeg holdt ut i hvertfall. Det er også forskjell på å se på jenter eller å se på jenter og gi et inntrykk over at du er betatt av dem.

Lenke til kommentar

Det er bare sånn vi er. En ting er å snu seg etter ei på gata og ule og plystre, men tenker titt og ofte "dæven hun var pen" liksom. Skal vedde på at dama ser et par flotte mannebein til tider også, som sagt, se men ikke røre :)

 

Driver gjerne ikke og sier til dama sånn helt plutselig hvor flott hun som nettopp gikk forbi var, men kan gjerne svare ærlig hvis hun spør meg om jeg synes den og den er pen

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...