Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Greit å kikke på andre jenter når man har kjæreste?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjæresten min sier at han ikke ser på andre etter at han møtte meg, og at han synes det er rart selv, men at han bare plutselig ikke bryr seg om andre jenter.. Han er 20 og i følge han er jeg den som fikk han til å innse at han kan elske noen.

 

..Tror dere han lyver da? Jeg har ikke presset han til å si dette, han har sagt det av seg selv.

 

Men personlig synes jeg egentlig at det er litt teit at det liksom skal være så godtatt og RIKTIG å drive å se på andre når man er i et forhold. Hvis jeg ser en annen gutt som jeg synes er kjekk, tenker jeg langt i fra på "hva jeg ville gjort med han" eller liknende. Hadde ikke likt det hvis jeg visste at kjæresten min gjorde det heller.

Lenke til kommentar
... at èn jente kan være så totalt overlegen alle andre jenter på alle områder at de ikke har behov for å se en gang.

Spesielt siden det viser seg igjen og igjen at det ikke er pga. looks folk er utro, men på grunn av spenningen med noe nytt.

Er da helt greit å titte. Eneste er at det er unødvendig å gjøre det foran kjæresten hvis vedkommende ikke liker det.

Lenke til kommentar
Kjæresten min sier at han ikke ser på andre etter at han møtte meg, og at han synes det er rart selv, men at han bare plutselig ikke bryr seg om andre jenter.. Han er 20 og i følge han er jeg den som fikk han til å innse at han kan elske noen.

 

..Tror dere han lyver da? Jeg har ikke presset han til å si dette, han har sagt det av seg selv.

 

Men personlig synes jeg egentlig at det er litt teit at det liksom skal være så godtatt og RIKTIG å drive å se på andre når man er i et forhold. Hvis jeg ser en annen gutt som jeg synes er kjekk, tenker jeg langt i fra på "hva jeg ville gjort med han" eller liknende. Hadde ikke likt det hvis jeg visste at kjæresten min gjorde det heller.

Han juger så det renner av han.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg trodde jeg så på og fantaserte om andre etter jeg fikk kjæresten min. dog innså jeg en stund at personen jeg fantaserte om var henne.

 

Det jeg føler jeg oppnår med å se på andre jenter er at jeg blir trist og at jeg føler meg ensom. Jeg savner jenta mi og får veldig lyst til å være sammens med henne. Men samtidig blir jeg jo også glad når jeg tenker på hvor heldig jeg er som har henne, og hvor uheldige andre er som ikke har meg. Jeg har forresten et avstandsforhold dersom det er av interesse å vite.

Lenke til kommentar

Jeg har sett mange pene gutter, men aldri tenkt at han kunne jeg ha pult! Det er litt harry syns jeg :p Jeg har rasa fra meg som teen, og er ikke så ivrig på å pule hvemsomhelst(ikke at jeg noen gang har gjort det!).

Kan godt fortelle typen at jeg så en nice fyr. Tror ikke han syns det er så jævlig kult å høre.. Men det er da ingen hemmelighet at vi snur oss etter vakre mennesker. Det trenger ikke bety at vi vil bange på alle :p

 

Er man singel derimot, er nok tankene litt mer kinky når det går forbi en hunk :!:

Endret av Zaroos
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312
Kjæresten min sier at han ikke ser på andre etter at han møtte meg, og at han synes det er rart selv, men at han bare plutselig ikke bryr seg om andre jenter.. Han er 20 og i følge han er jeg den som fikk han til å innse at han kan elske noen.

 

..Tror dere han lyver da? Jeg har ikke presset han til å si dette, han har sagt det av seg selv.

 

Nesten det samme med typen min, han sier han ikke tenker så mye over andre jenter. Bare en gang i blandt, ikke att det hadde gjort så mye, det er lov og se, og kommentere litt... :p Jeg tenker jo over om andre gutter er fine, men ikke sånn, "han ville jeg pult" bare han var pen eller fin eller noe...

 

Jeg tror ikke han lyver, og om han gjør det så tviler jeg på att han kikker masse=)

Lenke til kommentar
Er det i menneskelig natur at gutter glor på andre jenter?

Jeg har en kjæreste som har vært med meg i 2 og et halvt år, men likevel når jeg er på byn ser jeg på andre jenter og tenker: Hu der ville jeg gjort ;).

 

Er det jeg som er dum eller er det naturlig å se på andre jenter mens man har kjæreste?

 

Tja... Halvparten av alle i parforhold ligger med andre så det er helt naturlig.

Lenke til kommentar
Er det i menneskelig natur at gutter glor på andre jenter?

Jeg har en kjæreste som har vært med meg i 2 og et halvt år, men likevel når jeg er på byn ser jeg på andre jenter og tenker: Hu der ville jeg gjort ;).

 

Er det jeg som er dum eller er det naturlig å se på andre jenter mens man har kjæreste?

 

Tja... Halvparten av alle i parforhold ligger med andre så det er helt naturlig.

Lenke til kommentar
Kjæresten min sier at han ikke ser på andre etter at han møtte meg, og at han synes det er rart selv, men at han bare plutselig ikke bryr seg om andre jenter.. Han er 20 og i følge han er jeg den som fikk han til å innse at han kan elske noen.

 

..Tror dere han lyver da? Jeg har ikke presset han til å si dette, han har sagt det av seg selv.

 

Men personlig synes jeg egentlig at det er litt teit at det liksom skal være så godtatt og RIKTIG å drive å se på andre når man er i et forhold. Hvis jeg ser en annen gutt som jeg synes er kjekk, tenker jeg langt i fra på "hva jeg ville gjort med han" eller liknende. Hadde ikke likt det hvis jeg visste at kjæresten min gjorde det heller.

Han juger så det renner av han.

 

Han er nok ikke helt ærlig, men du må gi faen i å konfrontere han med det. Slikt blir det bare bråk av :p

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Altså, jenter liker jo ikke at kjærestene uttrykker høylydt hvor lekre andre damer er. Samtidig så hadde det vært utrooolig kjedelig med en tøffel som sier "å nei, alle andre damer er forkastelige, du er den eneste pene dama jeg noen gang har sett!". Booooring.

Tror det er en grensesak, hvor grensene bør være ganske synlige.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...