Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Greit å kikke på andre jenter når man har kjæreste?


Anbefalte innlegg

Er det i menneskelig natur at gutter glor på andre jenter?

Jeg har en kjæreste som har vært med meg i 2 og et halvt år, men likevel når jeg er på byn ser jeg på andre jenter og tenker: Hu der ville jeg gjort .

 

Er det jeg som er dum eller er det naturlig å se på andre jenter mens man har kjæreste?

Endret av datating
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg mener personlig det må være lov å kikke litt i butikkvinduene så lenge man ikke går inn og handler.

 

edit:

Siden trådstarter saboterte tråden så siterer jeg førsteinnlegget her:

Er det i menneskelig natur at gutter glor på andre jenter?

Jeg har en kjæreste som har vært med meg i 2 og et halvt år, men likevel når jeg er på byn ser jeg på andre jenter og tenker: Hu der ville jeg gjort ;).

 

Er det jeg som er dum eller er det naturlig å se på andre jenter mens man har kjæreste?

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Er det i menneskelig natur at gutter glor på andre jenter?

Jeg har en kjæreste som har vært med meg i 2 og et halvt år, men likevel når jeg er på byn ser jeg på andre jenter og tenker: Hu der ville jeg gjort ;).

 

Er det jeg som er dum eller er det naturlig å se på andre jenter mens man har kjæreste?

 

"Samme faen hvor du bygger opp apetitten, så lenge du spiser hjemme!"

 

Det ligger i vår natur og se. Når jeg hadde dame, så kunne jeg ikke unngå og tenke "daaaaamn, der snakker vi rumpe!" når ei kjerring med bra ræv gikk forbi. Det går ikke ann å IKKE tenke/se/whatever.

 

Du blir ikke drittsekk av og glo på noe fint. :p

 

(Dama di gjør garantert det samme, bare for og ha det sagt)

Lenke til kommentar
Gjest Hjelpmeg?

Hei! Dere må hjelpe meg også..

 

Jeg har det samme "problemet", men det som er greia er at: Kjæresten min(gjennom 2 år. Vi er begge 17) er så sinnsykt sjalu om hun tror at jeg ser på noen. Kanskje jeg gjør det, men hun skjønner da ikke hva jeg tenker hun?? Jeg vet ikke om jeg klarer å fortsette å gå på byen å bare se i bakken lengre.

 

Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar

Va med at når hun blir sjalu og hun kommenterer dette til deg. Så kommer du med et komplimang til henne mens du har kroppskontakt med dama de. F.eks " Ingen som er bedre enn deg " eller " når jeg ser på andre jenter , tenker jeg hvor heldig jeg er som har deg(tenker jeg hvor deili du er)".

 

Det ville jeg satt pris på

Lenke til kommentar
Hei! Dere må hjelpe meg også..

 

Jeg har det samme "problemet", men det som er greia er at: Kjæresten min(gjennom 2 år. Vi er begge 17) er så sinnsykt sjalu om hun tror at jeg ser på noen. Kanskje jeg gjør det, men hun skjønner da ikke hva jeg tenker hun?? Jeg vet ikke om jeg klarer å fortsette å gå på byen å bare se i bakken lengre.

 

Hva skal jeg gjøre?

 

Dama di har strengt tatt ingenting med hva du ser på, så lenge du ikke "spiser ute". Men det kommer jo litt an på inntrykket du gir også, om det virker som du gir henne en grunn til å være sjalu, eller om hun bare er hysterisk.

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg glaner mest på jentene enn på guttene, også forteller Zappy om de store puppene jeg har sett :wee: Og jeg synes forsåvidt også at det er rart at gutter med jentekjærester ikke ser på andre damer, for jeg mener det er nesten umulig at èn jente kan være så totalt overlegen alle andre jenter på alle områder at de ikke har behov for å se en gang.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...