BonelessCow Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Hei, Jeg har hatt problemer med lyden på min HTC Touch. Det har pleid å oppstå når jeg bruker den knappen på venstre siden til å skru lyden helt av. Etter en stund ønsker jeg å ha lyd igjen, så jeg skrur den opp på eksakt samme måte, når jeg mottar anrop da er det ingen lyd eller vibrering. Jeg tenkte om gjennopprettet fabrikkinstillingene så ville dette problemet løse seg. Det gjorde det ikke, det ble derimot mye verre. Nå har jeg ingen lyd ut av høytaleren, jeg kan ikke spille av lydfiler, det spilles ikke av lyd ved anrop, skjermtrykk, meldinger osv. Dette er svært irriterende og jeg har googlet litt rundt, men uten hell. Håper det er noen her som har noen tips og/eller triks til meg Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Et tips er jo htc.com Der fines oppdateringer og evt ny rom. Slik jeg forstår det, så er det vel kun softvarefeil. Men om ingenting hjelper, så ta kontakt med selger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå