heggstad Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 har nå nettopp kommet hjem fra Frankrike, med minnekortet fullt. et av de som tok opp plassen var av en tilfeldig hund som slappet av i varmen. Har gjort litt etterarbeid i photoshop, og kommer med denne løsningen. er det noen her som har synspunkter, så bare spytt ut. f/9.0 1/125 ISO 400 Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 (endret) Dette bildet likte jeg godt. Passet bra med den lyse hunden mot den mørke bakgrunnen. Den bulkete takrennen gir også et "bakgårds-preg" jeg liker godt. Eneste negative her må vel være følelsen av at det ikke er helt rett. Er det det? Syns godt der hvor døren blir kuttet. EDIT: Kan selvfølgelig også være selve døren som ikke er helt rett. Endret 16. august 2008 av Mimir Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Jada. Dette er en av dagens favoritter for meg. Det er meget bra. Kontrasten mellom den hvite hunden og resten er flott. Hunden er flott. Komposisjonen er stram og fin. Hva mer kan man ønske seg? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Jeg liker det. Noe mer konstruktivt enn det kan jeg nok ikke komme meg, for jeg er for så vidt enig i det som er sagt. Bortsett fra skjevheten. Om den egentlig var der eller ikke skal jeg ikke ta stilling til, men den gjør meg ikke det minste. Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 takker for fine tilbakemeldinger. for å svare på om bildet er skjevt, må jeg ærlig svare at jeg ikke vet. for jeg ser døren er skjeiv i forhold til bildet, men derimot er takrennen ganske rett(er den ikke det? ). I så fall betyr det at enten takrennen eller døren er skjeiv. Men om et bilde er skjeivt eller ikke kan bli en ganske så vanskelig oppgave når en ikke har en horisont å sikte etter. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Etter å ha sett litt på bildet, holder jeg en finger på at det rett og slett er døren. Ikke det at det er noe ødeleggende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå