Haventh Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 (endret) Hver eneste side som jeg går innpå som bruker sikker tilkoblig så får jeg sidelastningsfeil: Jeg får heller ikke logget på msn. Hva har jeg gjort?: Jeg har sjekket med en annen nettleser enn ff, var samme problemet i ie. Jeg har sjekket med en annen pc på nettverket, ikke samme feil der. Jeg har gjort et grundig søk etter spyware og virus. Noen som vet åsen jeg kan løse dette? Endret 16. august 2008 av Haventh Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Forsøk å løse det ved å slette cache og cookies, og prøv igjen for å få et fornyet sertifikat. (Tools > Clear Private Data > Huk av Cookies og Cache > OK) Lenke til kommentar
Haventh Skrevet 16. august 2008 Forfatter Del Skrevet 16. august 2008 (endret) Det funket desverre ikke. EDIT: Av en eller annen rar grunn så hadde dato, måned ogs årstall hoppet tilbake 6 og 1/2 år. Alt fungerer nå. Endret 16. august 2008 av Haventh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå