Gå til innhold

bk: out walking the line

Anbefalte innlegg

Dette er vel så langt fra mins sjanger som man kan komme, så jeg skal ikke si så veldig mye. Men jeg syns bildet er bra, kunne godt ha blitt brukt som reklame for ett eller annet han har på seg eller noe slikt... Noe Wild West-følelse gir det selvfølgelig ikke overhodet, men det var vel ikke meningen heller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mr Olsen, så var det ikke old style jeg var ute etter heller. Har det vært det så har jeg valgt en helt annen lyssetting (mindre fill light bla) og en helt annen etterbehandling.

Skjønner det, men slik det er nå syns jeg det blir for "satt opp." det ser ut til å skulle ligne på old-style, uten å gjøre det. Positur og generelt inntrykk gir heller ikke følelse av "portrett" (Framheve kun modellen) men nen mellomting, og da syns jeg det blir feil slik det er nå.

Lenke til kommentar

Det er vel ment som et mote/reklame bilde. Ellers er jeg enig med Mr. Olsen. Jeg synes også det ville blitt et bedre bilde om du har gått den andre veien (Old style). Men det var kanskje ikke helt opp til deg heller.

men ellers et bra bilde i den sjangeren.

Lenke til kommentar

Du har fått litt mange kommentarer her så jeg gadd ikke lese alt.

Bryr meg faktisk ikke så mye om skoene. Hatten ser mer ut som en tilleggsting enn en hovedting med klærne, og da er skoene helt ok.

Det som plager meg litt er at modellen ser litt bleik ut. Været og omgivelsene indikerer at det er sommer, men modellen ser mer ut som han kommer fra vinterårstiden.

Annen ting er at han har en mobil eller noe i lomma. Det ser heller ikke bra ut, etter min mening. Det stjeler litt oppmerksomhet, dog ikke mye i helheten, men nok til at det registreres som negativt.

Lenke til kommentar

Du har fått litt mange kommentarer her så jeg gadd ikke lese alt.

Bryr meg faktisk ikke så mye om skoene. Hatten ser mer ut som en tilleggsting enn en hovedting med klærne, og da er skoene helt ok.

Tittelen du valgte er litt Johnny Cash dog, og med det sagt burde du kanskje brukt boots.

Det som plager meg litt er at modellen ser litt bleik ut. Været og omgivelsene indikerer at det er sommer, men modellen ser mer ut som han kommer fra vinterårstiden.

Annen ting er at han har en mobil eller noe i lomma. Det ser heller ikke bra ut, etter min mening. Det stjeler litt oppmerksomhet, dog ikke mye i helheten, men nok til at det registreres som negativt.

Bortsett fra det negative liker jeg bildet. God komp, flott loc og enkel, men bra lyssetting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...