Fotofashion Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 (endret) første redigerte bilde. fult dagslys i dag, brukte kun 1 blits med denne i octabox. Styling: Yvonne F Minimalt med etterbehandling. ps! dere kan gjette hvordan lys og sol er plassert, skal være rimelig enkelt. Endret 16. august 2008 av Skagen Flettet to innlegg. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Å bruke skyggen til å avsløre hvor lyskilden kommer fra er for enkelt, så jeg bryr meg heller om hvordan bildet fremstår. For meg ser det ut som et bilde fra en motereportasje i et livsstilmagasin. Og et relativt vellykket sådan også. Hatten er en fin touch som viser at dere har planlagt dette. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 16. august 2008 Forfatter Del Skrevet 16. august 2008 ja du har rett, shooten i seg selv, var siktet mot mote. Og selsagt lett å se plasseringen på lyset. Takker Lenke til kommentar
Moanf90 Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 har dere ikke lært at man ikke kan leke på togskinnene? ellers et godt bilde. bra lys, selv om jeg synes buksa hans tar mer oppmerksomhet enn overkroppen. skinnene gir bra dybde i bildet også Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 16. august 2008 Forfatter Del Skrevet 16. august 2008 ja var litt små nærvøs der! Kom faktisk et godstog, men vi gjorde det på cowboy vis og hørte på skinnene når det kom noe . Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Bildet er stilig "iscenesatt" - teknisk bra, fin bakgrunn. Masta bak høyre skulder er kanskje litt forstyrrende Men i mine øyne så har stylist gjort en heller laber jobb, for å begynne en plass : skoene !?! Passer ikke i det hele tatt sammen med cowboyhatten.. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 16. august 2008 Forfatter Del Skrevet 16. august 2008 (endret) tror ikke boots har passet inn med beltet heller. Så syns hun gjorde en bra combo på klærne. Og ikke er det en typisk country bilde, mote er mye Endret 16. august 2008 av DeViSoR Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Det er riktig, hvis det er en reklame for Marlboro Classic. Men for JC kan en kombinasjon av hatt og sneakers være helt ok. Den kombinerer det tøffe i form av hatten, som egentlig bare er en rekvisitt, og det moteriktige i resten av modellen. Jeg antok faktisk ikke at det var ment å være et motebilde, jeg trodde bare inspirasjonen kom derfra. Så jeg traff ikke helt, men kom ganske nær. Jeg trodde kanskje det til og med var tilfeldig, og det er bra jeg ikke skrev det. Godt jobba, og i pakt med målsettingen. Men jeg er enig med ThorEH at det hadde vært kulere med skikkelige boots, eller sko av typen klassisk Timberland. Men det er nå min smak, og tydeligvis andre fra Karmøy også. Det bor en liten stilsikker harry i oss, tror jeg. Uansett liker jeg det, i en form for respekt for at det andre fungerer for et annet publikum. Dessuten er fargebruken så gjennomført fra sko til hatt at det alene er en kvalitet. Hvite boots hadde blitt litt, eh - hvitt? Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Neida, jeg mener ikke at det nødvendigvis må være boots til kåbbåihatt - men definitivt ikke de skoene Lenke til kommentar
yvocat Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 [quote name='ThorEH' date='16/08-2008 : 18:44' post='11802124' Men i mine øyne så har stylist gjort en heller laber jobb, for å begynne en plass : skoene !?! Passer ikke i det hele tatt sammen med cowboyhatten.. Som stylisten her legger jeg meg heeeelt flat:) Jeg er i motsettning til devisor HELT enig med deg om at skoene ikke passer i det heletatt.. Problemet var at disse bildene ble planlagt kjapt en kveld uten tilgang til hverken klær eller sko, tilfeldigvis hadde vi en hatt tilgjengelig så tok vi de eneste skoene som så "litt" bra ut:) Men neste gang ser jeg at jeg definitivt skulle lagt litt mer arbeide i sammensetninger.. Utover det synes jeg bildet var knallfint:) Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Alltid deilig å ha rett Og ikke minst cred og kudos til stylist for å "gi" meg rett ! Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 16. august 2008 Forfatter Del Skrevet 16. august 2008 kan umulig bare være jeg som har den smaken.. jeg er ikke sær! Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Samme smak har jeg ikke, men det er ikke unaturlig med de skoene. Nå falt trådstarter litt i mine øyne i og med at han innrømmer slurv og mangel på gjennomføring. Huff og huff. Lenke til kommentar
yvocat Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Jeg er enig med joggisene, men totalt uenig i cowboy- boots... litt fordi planen var ikke å ha en cowboy på skinna.... Hadde jeg hatt mulighet hadde jeg brukt en mørkere bukse med litt hull og slitte brune åpne armyboots... Alt i alt er jeg fornøyd med sammensettningen jeg fixet på så kort tid Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Aha. Da er alt ok. Jeg ville ikke brukt kombinasjonen, men det er meg. Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 (endret) Bare for å presisere - men jeg er ikke for cowboyboots. Jeg ville hatt en bukse som var smalere nede, og noen litt grovere sko (f.eks armyboots som yvocat foreslåt) - men jeg tror og det ville fungert med en annen bukse (rettere) og ett par skikkelige hvite sneakers (DC e.l) også Endret 16. august 2008 av ThorEH Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 16. august 2008 Forfatter Del Skrevet 16. august 2008 Jeg er fornøyd med utførelsen og klærne fremdeles jeg da. Og syns planen ble godt gjennomført. Trolig har bildet fått et annet breg med mer "harde" klær, så det kan jeg være enig i. og jeg må bare si.. ab1600 og dagslys, er fammen en helt annen verden en det jeg hadde tidligere med vivitar285 og dagslys, som var "no go". Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Hmm, bildet, og bildene dine generelt sett syns jeg blir for mye preget av kunstig lys, det gir meg ikke den "old-style" følelsen jeg burde fått av dette bildet. Skal du ha noe cowboylignende saker, av en som virkelig følger togskinnene hjem eller noe så blir det for rent. Både lys blir for kunstig, og modellen blir for ren. Litt skitt her og der, fjerne litt bling7smykker osv osv, så kunne jeg sett noe old-style i det, emn nå blir det for moderne for en slik setting... Lenke til kommentar
yvocat Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 (endret) edit Endret 16. august 2008 av yvocat Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 16. august 2008 Forfatter Del Skrevet 16. august 2008 Mr Olsen, så var det ikke old style jeg var ute etter heller. Har det vært det så har jeg valgt en helt annen lyssetting (mindre fill light bla) og en helt annen etterbehandling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå