Stidilko Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Kan man spille online mot andre bare i helgene med silveraccount?? Eller må man ha gull for å spille online? Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Hvorfor skulle det være forskjell på ukedager og helgedager? Du må ha Gull-medlemskap for å spille online. Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 temmelig sikker på at man kunne det fra begynnelsen. ikke nå lenger da. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Jeg skjønner forvirringen. Det står nemlig at man kan nettopp det på norsk i manualen som følger med 360, men på andre språk er det presisert at det kun gjelder enkelte helger (disse helgene er også ganske skjeldne, kan ikke ha vært mer enn 6-7 siden launch). Hvis du syns gold er dyrt, kjøp skrapekort fra England f.eks. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Det føler også med gratis gullmedlemskap i en periode i flere spill, blant annet Crackdown og Grand Theft Auto 4. GTAIV kunne tilby en hel måned, så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Det er jo strengt tatt ikke dyrt for Gull medlemskap i 1 år, 500 eller noe. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Evt. 250 kr for 13 måneder: http://www.jasper1675.com/europeanxbox12gold.html Lenke til kommentar
Alhe Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Og dette er til å stole på? Så litt jalla ut den sia der.. Lenke til kommentar
worthy Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Jeg har brukt den siden opptil flere ganger Alhe. Så jeg kan vouche for at det fungerer utmerket. Lenke til kommentar
feet Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Jeg har brukt den siden opptil flere ganger Alhe. Så jeg kan vouche for at det fungerer utmerket. greit nok. men hvor i alle dager får han korta fra, og hvor legitimt er det? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Lovlig nok til at "WorTHy" kan bruke den. Godt nok? Lenke til kommentar
Dimnar Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Worthy, bruker du Visa eller Payapal? Er det sikkert? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Paypal er veldig trygt! Er veldig sikker på at den siden er legit, og det at WorTHy sa det only sealed the deal for min del. Kommer til å bruke den når mine 13 måneder er over! Lenke til kommentar
Alhe Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Det virker litt risky business på meg, men prøv å google sia så virker det som folk stort sett har positive erfaringer.. Halv pris er fristende. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Det er en selger som tidligere opererte på eBay. Der hadde han 9000+ positive erfaringer, og 99,9% satisfaction. Så bestemte eBay seg for at de ikke ville tillate digitale nedlastinger som et produkt lenger - og da måtte han begynne å selge de fra den siden. Den er helt trygg å bruke! Sist gang fikk jeg en kode som ikke virka, men da viste det seg at han bare hadde skrevet feil av kortet. Tallet 0 skulle være bokstaven O. Det fikset han fort - veldig fort. I løpet av 1 time var alt i orden Lenke til kommentar
worthy Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Jeg aner ikke hvor han for kortene sine fra, og tror ikke jeg har lyst til å vite heller . Men jeg bruker paypal på alle sider som lar deg gjøre det, og den siden er inget untak. Lenke til kommentar
cube85 Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Får man koden med en gang? eller? Noen flere som har testet dette? Lenke til kommentar
worthy Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Han sender ut store mengder 3-4 ganger om dagen om jeg ikke tar feil, så det er ikke sikkert at du får det med en eneste gang, men tar ikke mange timene. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Han som selger 13 måner live selger vell ikke sånne poeng også? Lenke til kommentar
Woods Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Får man koden med en gang? eller? Noen flere som har testet dette? Jeg prøvde jasper sin tjeneste etter tips jeg leste på forumet. Jeg betalte med Paypal og fikk koden på e-mail i løpet av en halvtime. Koden fungerte perfekt.. så nå har jeg 13 måneder til prisen av 3 i butikk! Anbefales. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå