Gå til innhold

Dine tips for fort leveling

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det bra å bruke 4-6 timer til level 9?

Jeg har nå prøvd QuestHelper, MobMap, MonkeyQuest, Carbonite, Lightheaded og Carographer og disse ligger på min 1 til 3 plass ;) :

1.QuestHelper.

2.Carbonite.

3.Cartographer.

Det er skrekkelig dårlig.

Lenke til kommentar
Er det bra å bruke 4-6 timer til level 9?

Jeg har nå prøvd QuestHelper, MobMap, MonkeyQuest, Carbonite, Lightheaded og Carographer og disse ligger på min 1 til 3 plass ;) :

1.QuestHelper.

2.Carbonite.

3.Cartographer.

Det er skrekkelig dårlig.

Men hva skal jeg gjøre da?Jeg quester jo bra!

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Javel, jeg levlet en pallydan på 5 dager og 14 timer uten slike addons. :p

Skulle jeg liksom kunne spare 3 dager dersom jeg installerte de? Neppe.

Håper virkelig at du skjønnte hva jeg egentlig mente. Ikke alle er så proe som deg å levler 1-70 på 5 dager.

Lenke til kommentar

second that, magen brukte jeg 11dager og 15timer på å få til 70, paladinen i prot spec brutke 9dager og 12timer ca, ikke mye forskjell men om du tenker på spec og dmg mellom de to er det skrekkelig mye forskjell. Kunnskap er gull.

Men godt tips, levle og se på film/ TV-serier, det går ikke raskere i antal timer og minutter spilt men tiden går sykt mye fortere, levlet paladinen mens jeg så gjennom Kongen av Queens, iiis nice.

Lenke til kommentar

Rask levling:

Sett deg ned og skriv opp en plan for levling. Quest-guide. Det hjelper veldig om du kan områdene fra før av. Tegn på et kart, og prøv å lag en sammenhengende runde som fikser mest mulig quests.

F.eks. I Durotar, i begynnelsen, tar jeg nesten alle quests på en sirkel av sørhalvkulen, og så en sirkel av nordhalvkulen, og så er det bort til The Barrens. Det tar meg ca 1-1,5 timer, ang. hvor kjapt ting dropper, og hvor effektiv jeg er.

Så, som jeg sa, lag en plan.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...