Bruker-146784 Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 Er det bra å bruke 4-6 timer til level 9? Jeg har nå prøvd QuestHelper, MobMap, MonkeyQuest, Carbonite, Lightheaded og Carographer og disse ligger på min 1 til 3 plass : 1.QuestHelper. 2.Carbonite. 3.Cartographer. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Er det bra å bruke 4-6 timer til level 9? Jeg har nå prøvd QuestHelper, MobMap, MonkeyQuest, Carbonite, Lightheaded og Carographer og disse ligger på min 1 til 3 plass : 1.QuestHelper. 2.Carbonite. 3.Cartographer. Det er skrekkelig dårlig. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 Er det bra å bruke 4-6 timer til level 9? Jeg har nå prøvd QuestHelper, MobMap, MonkeyQuest, Carbonite, Lightheaded og Carographer og disse ligger på min 1 til 3 plass : 1.QuestHelper. 2.Carbonite. 3.Cartographer. Det er skrekkelig dårlig. Men hva skal jeg gjøre da?Jeg quester jo bra! Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Etter 10 timer burde man optimalt være 18-20. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Er level 27 og har en spilletid på 2 dager og 2 timer. Synes jeg har brukt vel mye tid faktisk, noen timer er gått til pjatt prat med guilden. Hadde jeg fokusert mer kunne jeg nok sikker kommet til level 27 på under 1 dag. Lenke til kommentar
decophly Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 IMO så skal man bruke litt tid på characteren sin å bli kjent med den etc. Blir mye gildere senere, også når du levler og du begynner å få goodlooking-gear. Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Liker å bli kjent med characters etter de er på høyeste nivå selv. Gidder ikke å sette opp UI eller professions (ikke engang first aid) før dét. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Javel, jeg levlet en pallydan på 5 dager og 14 timer uten slike addons. Skulle jeg liksom kunne spare 3 dager dersom jeg installerte de? Neppe. Håper virkelig at du skjønnte hva jeg egentlig mente. Ikke alle er så proe som deg å levler 1-70 på 5 dager. Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Er også veldig bra hvis man allerede har en 70,, da kan du følge i fotspora til den characteren,, såfremt man husker questene såklart Første tiden så brukte jeg veeeeeeldig lang tid, men når jeg lvlet shamanen min så tok det mye kortere tid p.g.a at jeg husket en del av questene. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 second that, magen brukte jeg 11dager og 15timer på å få til 70, paladinen i prot spec brutke 9dager og 12timer ca, ikke mye forskjell men om du tenker på spec og dmg mellom de to er det skrekkelig mye forskjell. Kunnskap er gull. Men godt tips, levle og se på film/ TV-serier, det går ikke raskere i antal timer og minutter spilt men tiden går sykt mye fortere, levlet paladinen mens jeg så gjennom Kongen av Queens, iiis nice. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Levlet en 29 rogue til 50 på noen få dager nå. Føler at det har gått så fort bare pga Questhelper egentlig. Og ja, musikk hjelper også^^ Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Hjelper veldig å ha litt øvelse ja - min første character brukte jeg faktisk 31 dager /played på å nå level 60, og selv DA var jeg av de første på serveren. Fatter ikke hva jeg dasset med. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Carbonite. Får ikke opp bilde. Brukte forresten 19 dager og 16 timer til 70 med warrioren husker jeg rett Mange kvelder med proffessions og UI-modding, for ikke å nevne all dødtida i byer hvor jeg hang i /g Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Hoh, var ikke mange som brukte like mye tid som deg av oss. Var vel én som var tregere. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Var det en som var tregere enn meg? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Mener å huske det. Protip for levling: /gquit. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Haha, eneste som kan ha vært tregere var Tullut siden han lagde den tidlig, men var gone en evighet... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Rask levling: Sett deg ned og skriv opp en plan for levling. Quest-guide. Det hjelper veldig om du kan områdene fra før av. Tegn på et kart, og prøv å lag en sammenhengende runde som fikser mest mulig quests. F.eks. I Durotar, i begynnelsen, tar jeg nesten alle quests på en sirkel av sørhalvkulen, og så en sirkel av nordhalvkulen, og så er det bort til The Barrens. Det tar meg ca 1-1,5 timer, ang. hvor kjapt ting dropper, og hvor effektiv jeg er. Så, som jeg sa, lag en plan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå