Robert. Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Bruker en guide Brian Koop (Alliance) eller Joana's Guide (Horde) Går veldig effektivt Lenke til kommentar
Andre88no Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Bruker en guide Brian Koop (Alliance) eller Joana's Guide (Horde) Går veldig effektivt gjør det samme selv, er sinnsykt gøy å følge joana sinn guide. Merker enorm forskjell på xp/time, det beste er å altid vite hva man skal. Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Har spilt opp en character 100% etter joanas. Sykt å se hvor effektiv den faktisk er! Husker ikke playedtime til 70, men kom til 60 på rundt 4 dager. Dette var før de boostet XPen. Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 * Invester i litt bagspace og ha en alt som du kan sende boe items og anna crap til. * Sett hs til shattrath Lenke til kommentar
KAS Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) Liker å bli kjent med characters etter de er på høyeste nivå selv.Gidder ikke å sette opp UI eller professions (ikke engang first aid) før dét. Hvis man dømmer et alle de horrible nybegynnerne jeg får inn som dps i heroics så er det mange som deg.. Men en liten og enkel ting når man lvler som er lett å glemme - logg ut i en inn eller i en stor by for å bygge opp rested xp Endret 20. august 2008 av KAS Lenke til kommentar
Naranek Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) Ingen som har prøvd TourGuide? Har ikke fått prøvd den selv enda, men har en kamerat som skryter av den. Så vidt jeg forstår er den som en blanding av QuestHelper og en innebygget levelingguide som vet hvor man bør gå for å finne "optimale" quests. Brukere kan også relativt lett lage sine egne guider med den. Endret 20. august 2008 av Naranek Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Liker å bli kjent med characters etter de er på høyeste nivå selv.Gidder ikke å sette opp UI eller professions (ikke engang first aid) før dét. Hvis man dømmer et alle de horrible nybegynnerne jeg får inn som dps i heroics så er det mange som deg.. Men en liten og enkel ting når man lvler som er lett å glemme - logg ut i en inn eller i en stor by for å bygge opp rested xp Som meg? Som misliker å levle og ikke trenger all verdens tid for å forstå en klasse? What are you getting at, hotshot? Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) Brukte Tourguide her for en tid tilbake, da var den vel i beta stadiet eller noe, så alle guidene var ikke helt komplette, men de som var funka helt fint. Kombinere den med Cartographer å LightHeaded som nevnt tidligere, så har du et godt utgangspunkt for å levle betraktelig raskere. Andre addons som forenkler ting eller gjør de raskere er også fint. Auto sell all grey items osv.. jaja, det er så mange addons. Dropper alltid professions på char jeg vil levle opp litt raskt, så får man heller power levle proff på 70, men det er vel en nobrainer for de fleste. edit: first aid er viktig å få med seg fra start da. Har redda meg fra mange corpse runs. Hamstring -> run like hell å bandasjer i combat. Jo jo, sparer deg for mye nedetid også. Endret 20. august 2008 av Black&White Lenke til kommentar
xTep Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Rask leveling: -Questhelper -Enchant gear med beste enchants, kjøp imba BoE epics etc -Gjør alle quester i en zone, lever inn, ta followups repeat -Ikke loot mobs som ikke dropper quest items -Ikke gå instancer, eneste jeg kan komme på i farten som er verdt å gå er ZF når du har alle questene -Bruk flask, pots, oils etc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå