Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Maskinen reagerer seint på nye spill!

Anbefalte innlegg

Jeg har som i overskriften et problem med nye spill på PC. Alle nye spill som krever en del av maskinen "lagger" når jeg skal styre med musa eller piltastene. Feks hvis jeg spiller NFS Pro Street eller Colin McRae Dirt, tar det ca 0,5sek etter jeg har trykka på piltastene før bilen svinger. Også i The Club reagerer musa like seint når jeg skal styre. Hvorfor er det slik? Spillene kjører ellers ganske bra (har på blanding av medium og hard i innstillingene), føler ikke det hakker eller at fpsen er lav i forhold til hvor mye kontrollene lagger. Noen som har det samme problemet med nye spill?

Min maskinvare:

CPU: AMD Athlon 64 X2 4200+ 2,2ghz

RAM: 3GB tror det er PC5200

Skjermkort: Geforce 7950GT

Endret av thomastheman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når du snur deg/beveger deg, må PC'n load'e det du har rundt deg. det betyr at du kan ha bra FPS når du ser på ett punkt, fordi maskinen ikke trenger å gjøre noe annet enn å holde spillet gående. Men når du snur/beveger deg, må maskinen load'e det som er rundt deg, noe som kan resultere i lag.

Har du prøvd å skru ned til low på grafikken?

Lenke til kommentar

musa har jeg hatt lenge (microsoft laser 6000) og har aldri opplevd det før, til og med ikke på FarCry skjedde det og alle battlefield spillene kjører slik det skal kjøre. Har hatt to forskjellige tastatur (trådløse) i denne perioden og det har aldri skjedd før på de litt eldre spillene. Det tastaturet jeg har nå er Logitech Wave tasturet og det funker fint til battlefield osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...