HammerBro Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Jeg har tenkt å brenne ut noen feriebilder, men får å få det litt mer spennende hadde jeg tenkt å legge musikk over bildene. Kan dere anbefale et program, helst gratis, evt prøveperiode til dette? Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 "musikk over bildene"? Skjønner egentlig ikke helt hva du tenker på, men et hvilket som helst videoredigeringsprogram vil la deg vise et bilde og samtidig spille av musikk. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 (endret) I Photo Story 3 for Windows kan du legge til musikk. Det er gratis å laste ned. RandiA Edit: Det går ubeskrivelig sent her i dag, å åpne tråder, og enda senere å legge inn innlegg.... Endret 16. august 2008 av RandiA Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 18. august 2008 Forfatter Del Skrevet 18. august 2008 "musikk over bildene"? Skjønner egentlig ikke helt hva du tenker på, men et hvilket som helst videoredigeringsprogram vil la deg vise et bilde og samtidig spille av musikk. Jeg har prøvd å legge inn alle bildene og deretter musikk, og make movie. Fikk en film på 18,7gb I Photo Story 3 for Windows kan du legge til musikk. Det er gratis å laste ned.RandiA Edit: Det går ubeskrivelig sent her i dag, å åpne tråder, og enda senere å legge inn innlegg.... Takk, dette skal prøves Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Jeg har prøvd å legge inn alle bildene og deretter musikk, og make movie. Fikk en film på 18,7gb Nei, det blir for tunge saker å åpne ja....en annen form jeg bruker mye er å lage en Powerpoint med bildene og tekst, der kan jeg også legge på musikk..og i komprimert form blir ikke saken så enormt "stor" når jeg brenner en CD eller DVD. RandiA Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 18. august 2008 Forfatter Del Skrevet 18. august 2008 Photo Story 3 fungerer utmerket Powerpoint metoden bruker jeg hvis jeg skal ha pcen kablet til tv`n :!: Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Photo Story 3 fungerer utmerket Det var bra, ser den har mange muligheter...har lastet den ned og bare såvidt prøvd den, den ser grei ut...og det er fine "hjelpefiler" på den... RandiA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå