Jakke Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Jeg har en 97' VW Passat 1.8T, og lurte på om noen vet pris på å bytte toppakningen på denne, da det ryker og renner væske ut, så er det nok problemet. Vil finne ut hva det koster så jeg kan be en kompis fikse det for mindre Alt er overprisa per i dag Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 16. august 2008 Forfatter Del Skrevet 16. august 2008 (endret) Bump... Dude, jeg trenger å vite det, for siden bilen er kjøpt nylig brukt, så skal jeg kreve selger, siden problemet var når jeg kjøpte den. EDIT: Og jeg visste ikke om det, bare oljelampa som lyser og bremser Endret 16. august 2008 av Seruka Lenke til kommentar
eab Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Hva med å ringe rundt til div. verksteder? Og hvis oljelampa lyser (oljetrykk eller oljemengde?) så håper jeg du ikke har kjørt noe med bilen før du sjekka oljenivå og oljetrykk Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 16. august 2008 Forfatter Del Skrevet 16. august 2008 Oljetrykk var ok, oljenivå var ok, det sank fra full til tre kvart etter åtti mil (Trondheim-Lofoten) så lekkasjen virker som bare er når motoren blir stoppet :S Kan toppakninga ha noe å si her og? Å jeg må vite pris cirka før mandag, for da skal jeg betale skiten Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Jeg pratet faktisk med en som hadde byttet toppakning på en Passat på fredag, og jeg mener ganske bestemt han sa det kostet rundt 7500,- på merkeverksted. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 Bare slett tråd, skal lage ny sammen med andre tråd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå