allyse Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Fant mailadresse jeg så jeg har sendt over en mail for å forhøre meg om priser og ledighet i Juli eller August. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Også; Metropolis har en maksgrense på 150 deltakere i hovedsalen så det blir maks ved de lokalene. Mener selv det er det klokeste valget vi kan ta. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 150 hørtes ut som en greit antal folk det på et forhåndsvis "lite" lan. ALLEREDE i juli???? jaja. Har ikke noe i mot det jeg da. Men det hørtes ut som veldig liten tid med planlegging osv. Har dere noen Sponsorer som kan dele ut noen "fete" premier. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Noe ny info om denne plassen: "på 216 kvm, og rommer ca 200 sittende gjester avhengig av scene- og plassbruk" Enda trur jeg 150 er maks pga data ol. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 150 hørtes ut som en greit antal folk det på et forhåndsvis "lite" lan.ALLEREDE i juli???? jaja. Har ikke noe i mot det jeg da. Men det hørtes ut som veldig liten tid med planlegging osv. Har dere noen Sponsorer som kan dele ut noen "fete" premier. Planlegging er noe vi har gjort lenge allerede Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 29. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2003 Vi har jo både en side oppe og planlagt litt økonomi og innhold osv, så litt er klart :-) Og hopefully får vi planlagt litt i morgen og. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Kjør bindene påmelding og penger på forskudd så har dere full kontroll og påmeldingsfrist!KA kan gå galt,dere vil jo se hva dere trenger av utstyr og plass etterhvert.... Lenke til kommentar
allyse Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Jeg og Tor Henning snakker om det imorgen. Har send avgårde en mail til folka som styrer med disse lokalene og spurt etter et prisoverslag. Vil tippe i overkant av 5000 kanskje 10.000. En gladmelding er jo det er innlagt 10mbit fiber i lokalene. Lenke til kommentar
sim Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Vet ikke hvor aktuelt dette er nå, men var på lan på sola kulturhus en gang. Det var bra lokale, svært og høyt under taket (gjør at det ikke blir så varmt og tett). De hadde no sykt internet også, men jeg husker ikke hvilken leverandør de hadde. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 på denne siden står det at det var 210 deltakere på wz 9 og 11 som ble holdt på metropolis. Kan jo være at de har brukte andre rom en bar hovedsalen men det står nå i alle fall at det var 210 deltakere. 10 mbit hørtes skikkelig nice ut det Men jeg har på følesen av at en del kommer til og tilbringe halve lanet på og laste ned ting fra kazaa osv på grunn av det. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 :o 10mbit fiber :o ok,skal begrense di smilyene Lenke til kommentar
allyse Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Siden 10mbit er for mye sier vi deltakerene får Telenor definert bredbånd på deling så tar crewet resten *hosthost* Lenke til kommentar
sim Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 på wz brukte de ikke så mange andre rom enn hovedrommet, brukte litt av inngangen og et bakrom, begge disse til crew rom, ikke mer enn ca 20 stk. Nå for tiden virker det som at det er et must å ha internet på slike lan, altså sånn litt større enn privat lan. Det blir kanskje litt dødt å sitte uten mulighet for å bruke IRC, MSN Messenger og lese VG.no, synes iallefall jeg. Kom på en annen ting, som jeg har synest har trukket wz litt ned, det er informasjonen under lanet, synes det har vært alt for dårlig informasjon. Slik som game compoen starter nå, alle inn på serverene, ingen vet hvilken server :S. En prosjektør med info er nesten et must. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Jo. Hvilke bilettpris hadde vert maks dere ville betalt for å deltatt på et slikt lan med tanke på hw.no ønsker å arrangere flere og bedre med litt startkapital? Lenke til kommentar
sim Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Siden 10mbit er for mye sier vi deltakerene får Telenor definert bredbånd på deling så tar crewet resten *hosthost* Hva skal du ha for å gi meg litt ekstra båndbredde ? en slikkepinne ? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 veldig vanskelig spm,hva koster di til vanlig da?sånn for ca 200 stk? Lenke til kommentar
sim Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Prisen jeg vil betale kommer an på lokasjon, antall folk og internet samt hvordan jeg synes opplegget i helhet er lagt opp. Har ingen problemer med å betale 200 kroner for et _bra_ LAN. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 jeg kan godt betale 200-400. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 rundt 400 kr hadde vel vært en grei pris. WZ 10 som ble avholdt i turnhallen kosta 375 kr. Lenke til kommentar
sim Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Jeg synes 400 kroner blir litt mye for et lan med 150 deltakere. Da skal LAN'et rocke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå