Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hw.no LAN No1 @ Stavanger 2003 tråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
150 hørtes ut som en greit antal folk det på et forhåndsvis "lite" lan.

ALLEREDE i juli????

jaja.

Har ikke noe i mot det jeg da.

Men det hørtes ut som veldig liten tid med planlegging osv.

Har dere noen Sponsorer som kan dele ut noen "fete" premier.

 

Planlegging er noe vi har gjort lenge allerede

Lenke til kommentar

Vet ikke hvor aktuelt dette er nå, men var på lan på sola kulturhus en gang. Det var bra lokale, svært og høyt under taket (gjør at det ikke blir så varmt og tett). De hadde no sykt internet også, men jeg husker ikke hvilken leverandør de hadde.

Lenke til kommentar

denne siden står det at det var 210 deltakere på wz 9 og 11 som ble holdt på metropolis.

Kan jo være at de har brukte andre rom en bar hovedsalen men det står nå i alle fall at det var 210 deltakere.

10 mbit hørtes skikkelig nice ut det :D

Men jeg har på følesen av at en del kommer til og tilbringe halve lanet på og laste ned ting fra kazaa osv på grunn av det.

Lenke til kommentar

på wz brukte de ikke så mange andre rom enn hovedrommet, brukte litt av inngangen og et bakrom, begge disse til crew rom, ikke mer enn ca 20 stk.

 

Nå for tiden virker det som at det er et must å ha internet på slike lan, altså sånn litt større enn privat lan. Det blir kanskje litt dødt å sitte uten mulighet for å bruke IRC, MSN Messenger og lese VG.no, synes iallefall jeg.

 

 

Kom på en annen ting, som jeg har synest har trukket wz litt ned, det er informasjonen under lanet, synes det har vært alt for dårlig informasjon. Slik som game compoen starter nå, alle inn på serverene, ingen vet hvilken server :S. En prosjektør med info er nesten et must.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...