Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hw.no LAN No1 @ Stavanger 2003 tråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvor mange personer regner dere med at blir????

det var 210 deltakere på metropolis på forrige WZ.

Vet ikke hvor dyrt det er eller hvor mange det er plass til men det kunne jo vært en tanke.

Har ikke HW.no en del sponsorer og sånt som vil stille opp med litt FETE premier???

det hadde vært litt gøy.

Lenke til kommentar
En plass må vi begynne og det koster og arrangere et LAN, det koster ganske mye faktisk. og dermed blir vi jo på en måte tvunget til å starte i det små.

 

Ok , nå vet jeg det. Er selv fra stavanger , og ville selvfølgeli ta med meg PC`en på LAN , men siden dere betrakter Stavanger som now smått , og vil legentli målrette dere mot andre , så fikk jeg akkurat en liten avsmak...

 

Jeg dukker ikke opp hvis dette er målet deres...

Lenke til kommentar
Ikke ta det jeg sier nå som endelig. Er bare noe jeg tar fra personlige forutsetninger.

 

Si f.eks

 

August mnd

100-150 deltakere.

 

En bilettpris som dekker lanet akkuratt (altså nullresultat)

 

150 deltakere er jo "ingen"...

Tror nok ikke det blir et problem å få flere enn det! Jeg drar med meg 4 stk lett, og det blir jo nesten 3% av oppmøtet bare det...

 

DrErling

Lenke til kommentar
jeg tror han er lit fornærmet pga at dere mener stavanger er en liten :o by,dere sier at dere vil begynne i det små.HALLO?stavanger er norges 4-5 største by 8) (tror jeg)

 

Syns det er et kjempe tiltak jeg altså,stå på :woot: !jeg kommer....

 

Neinei. Ikke det VI mener da. Bor selv i Stavanger og er fult klar over potensialet i et lan, men som sagt. Skal vi holde et lan med 500 deltakere fyker fort en 2-300.000 i utgifter. Ikke at vi trolig hadde tjent alt inn, men om vi ikke hadde gjort det hadde vi sittet i STORE problemer.

Lenke til kommentar

jeg skal nå klare å skrape sammen 3-4 venner om jeg vi kommer inn da!!.

Snakk med metropolis eierene.

WZ blir avholdt der.

forrige lan var det 210.

Vet ikke hvor dyrt det er men god plass gjør ingen ting og heller gjør 210 personer på et lan :woot:

 

Edit: Hvor ligger Vigrestad???

Lenke til kommentar

jeg snakka om WZ 11 jeg

fant dette på hjemme sia deres.

* warpzone11 *

 

Metropolis - vinter 2003 - 210 deltakere

Det var det samme på WZ 9 og.

Jeg har aldri vert på metropolis og har ikke peiling på hvor det er eller hvor dyrt det er og få leiet der?

Så hvis det var trangt på WZ 9 og det var 210 personer hørtes det ut som en grei plass til 150 mennesker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...