Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hw.no LAN No1 @ Stavanger 2003 tråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En plass må vi begynne og det koster og arrangere et LAN, det koster ganske mye faktisk. og dermed blir vi jo på en måte tvunget til å starte i det små.

 

Fint å vite at dere springer fra stavanger med første sjangs...

 

 

Har ikke oslo nok fra før?

Hvorfor skal dere ha alle tilbuda?

Lenke til kommentar

Tatt i betraktning siste barnslige nuking paa TG, har dere forberedte dere paa hva dere skal gjoere NAAR folk gjoer slikt?

 

Selv kommer jeg ikke til aa finne meg i saant, og tar derfor med ferdig utfylte anmeldelser. Vil og helle til aa tro at man kan kreve penga tilbake eller utkasting av folk som driver med slikt.

Lenke til kommentar

Jeg syntes at det har tatt litt vel lang tid nå siden sist vi fikk noe mer info om lanet! har dere ikke kommet lenger i planleggingen?! :roll: høres litt ut som om dette lanet ikke kommer til å bli, eller så kommer det til å ta ett år før dere klarer å planlegge ferdig dette lanet i denne farten dere gjør det i nå!

Lenke til kommentar
Avlyst? Sludder og pølsevev! Klart vi skal ha HW-lan i Stavanger! Det blir kanon!

 

øhm tror du virkelig de klarer å arrangere lan i sommerferien når de ikke har gjort noe hittils? De har ikke engang bestemt hvor det skal være. Eneste infoen som står på websida er "Dato: Sommeren -03".

 

Det sier seg selv at det ikke blir noe av lanet. Hvertfall ikke denne sommeren.

Lenke til kommentar

Herregud for noen syterunger de fleste her er

Det har blitt flastsatt at lanet skal være i stavanger eller i omegn.

Så vennligst hold munnen dere alle som vil diskutere mer om hvor lanet skal være.

Respekter avgjørelsene som har blitt tatt.

 

tilbake til det jeg egentlig lurte på

 

Hva blir aldersgrensen på dette lanet???

Er selv 15 og har sinnyskt lyst og gå på dette lanet :woot:

Lenke til kommentar
Vi klarer nok ikke å få det til sommeren desverre som vi håpet på, bla fordi at Allyse "has been drafted" som dem sier etc, men vi har ikke gitt helt opp.

 

Hva staar det paa da, serioest?

 

"Stavanger ubrukelige idrettshall" staar jo der, er det noe mer dere trenger saa er det vel bare aa opne gapet og skrike ut, eller er det initiativet det staar paa?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...