DrDoogie Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Ja... fint med LAN i Stavanger. Trenger dere frivillige? Strekker gjerne kabler i ett par timer mot billett... Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Tromsø selvsagt ! det finnes ikke en bedre plass å arangere LAN enn Tromsø (iallefall ikke for meg ) Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Jeg er med på lan i stavanger jeg. Har vert i crew før på lanparty 150stk. Tar 2timer med båt og komme fra bygda til storbyen, men jeg er klar! Lenke til kommentar
Grobo Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 alexsio, det er noe av det dummeste jeg har hørt. Så siden oslo er størst skal lanet arrangeres der? TG er jo ikke så veldig sentralt plassert, klager noen ? NEI! når jeg sa de greiene tenkte jeg hovedsaklig på meg selv.. Jeg driter vel langt i alle dere som bor i stavanger.. dere som er heldige.. grunnen til at JEG ikke klager på tg er at jeg kan komme meg dit på litt over 1 time.. derfor.. stavanger må jeg pokkernmeg kjøre i 5-6 timer for å få med meg.. Slutt å tenk på deg selv! Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Er det ikke kejkt å reise litt rundt å få se litt av dette vakre landet vårt? Lenke til kommentar
Amd_Xp Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Stavanger selvfølgelig...bedre enn fullt av med hovne Oslo folk, og forferdelig Bergen dialekt..Stavanger Rules Da må du HOLDE deg langt vekke fra dette lanet. for det finnes Bergensere i Stavanger. Jeg er en av dem og jeg kommer. Amd_XP Lenke til kommentar
Gef Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Stavanger selvfølgelig...bedre enn fullt av med hovne Oslo folk, og forferdelig Bergen dialekt..Stavanger Rules Da må du HOLDE deg langt vekke fra dette lanet. for det finnes Bergensere i Stavanger. Jeg er en av dem og jeg kommer. Amd_XP stakkars Yidaki... Lenke til kommentar
Kambo Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Er det ikke kejkt å reise litt rundt å få se litt av dette vakre landet vårt? Godt poeng!! Ingenting som er så kjedligt som å kjøre på østlandet! bare granskog og rett fram vei overalt. vestlandet derimot har flotte fjorder, spennede veier ,tøffe ferger, kule broer og variert skog!! ÅÅ vestland vestland!! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Når blir det hw.no lan a? Siden jeg gikk glipp av tg, så kommer jeg på hw.no lan tenker jeg, spørs hvor det blir, men jeg stemmer for Stavanger eller Sandefjor Lenke til kommentar
allyse Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Hehe. Jeg forstår dere som bor i Oslo, Trondheim, tromsø osv. vil ha lanet nermest dere. Vi tenker også på en by det er få lan. Oslo har f.eks Oslo Lan og TG. Trondheim har også store (har ikke peil på navn, men det finnes ) Stavanger er en grei plass da det er mer enn en ukes planlegging som skal til! Noen som har noen inveldinger. ønsker å hjelpe til. Har erfaring, kontakter osv. osv. Om det er noen som jobber i lyse (eller annen strømleverandør på vestlandet) eller i telenor el. ta kontakt med [email protected] Lenke til kommentar
Da_Assassin Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 det blir sikkert et bra LAN, og jeg misunner dere som bor i Stavanger og ikke så langt unna, men jeg kommer ikke pga. at jeg ikke penger til så lang transport... jeg bor i Oslo, men det betyr ikke at jeg synes at alle LAN skal bli arrangert her eller i nærheten, bare bra at det er andre steder og... Lenke til kommentar
allyse Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 men jeg kommer ikke pga. at jeg ikke penger til så lang transport... jeg bor i Osloquote] Om du er student kommer du fra oslo til stavanger på drøye 300,- med tog Lenke til kommentar
Da_Assassin Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 men jeg kommer ikke pga. at jeg ikke penger til så lang transport... jeg bor i Oslo Om du er student kommer du fra oslo til stavanger på drøye 300,- med tog det er faktsisk noe å tenke på, trodde det var mye dyrere (ja jeg er student)... da kan jeg kanskje tenke på det allikavel... Lenke til kommentar
It's me Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Om du er student kommer du fra oslo til stavanger på drøye 300,- med tog Det var ikke mye. Gjelder det også for en som går i 10. klasse? Evt får jeg prøve å få min søster (som er student) til å kjøpe billett for meg. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Stavanger er en grei plass da det er mer enn en ukes planlegging som skal til! Noen som har noen inveldinger. ønsker å hjelpe til. Har erfaring, kontakter osv. osv. Jeg hjelper gjerne til på frivillig basis. Kjenner du Bjørge Tjelta på st@rtit? Han kan være en grei mann å ha med på (sponsor)laget. Ellers har jeg en kompis som jobber på Cola. De bruker jo å være hypp på sponsing. DrE Lenke til kommentar
Gef Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Jeg kan vaske dassen etter lanet er ferdig neda tror ikke det... :wink: men jeg kommer selfølgelig! stavanger er en perfekt plass! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 jess, endelig et skikkelig LAN jeg kan være med på! ikke alle arrangementer trenger å være i Oslo! og det er evt. bare det første lanet...neste gang blir det kanskje i Oslo, hvem vet? det går sikkert på "rundgang" og ja, stavangers er MYE bedre enn bergensk...eller har du bare hørt Stavanger folk på TV? de høres som oftest HELT RÆVA ut i forhold til "oss dødelige" Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Oslo er selvfølgelig stedet å holde første lanet. Man kan ta overpris på bilettene fordi folk kommer "uansett". Planen med lanet var vel å gå i 0, og ikke med massivt overskudd? Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Kan ikke folk holde kjeft om lokasjon? DET SKAL HOLDES I STAVANGER!! Skal dere snakke om fremtidige HW-lan, kan dere gå Hit. At folk aldri kan høre etter... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå