Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hw.no LAN No1 @ Stavanger 2003 tråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor har egentlig folk det fra at "det er dårlige veier på vestlandet"?!

WTF er det dere snakker om?! Det er ikke dårlige veier på vestlandet...det er helt like veier her som alle andre steder i Norge!

Jeg fortsår ikke hva dere winer om! :grumpy:

Lenke til kommentar
WTF, han som sa at det var dårlige veier på vestlandet må bare gå å legge seg i en brennende busk, skitt hele veinettet i Norge suger intenst.

Rogaland Powah                        

Hax0r

:woot:

finere og rydigere motorveier i Rogaland en det er i oslo

Lenke til kommentar

Dette ble en grusomt OFF-TOPIC diskusjon. Veger på vestlandet??

Nei kom heller med noe nyttig.

Jeg på min side har ikke bil (det spørs da) men jeg har ingen planer om å dra mil på mil til vestlandet, uansett om noen rullet opp autobahn direkte til stavanger.

Tror denne tråden får sove til etter TG, da moderatorer har tid til å gi dette prosjektet en tanke.....

Lenke til kommentar

Vi skal jobbe med det en god god del etter TG da vi er ferdig med tv opplegget, vi planlegger STAVANGER, blir det noe mer snakk om veier eller andre plasser det burde plasserest blir jeg fristet til å bare stenge tråden. enkelt å grett.

Lenke til kommentar
Men Norges navle må nok være Risør  :woot:  Spesiellt om sommeren ...

Joda, det er fint for turister om sommeren, men jeg synes at det er 10-15 grader for varmt. Jeg synes ikke at byen er det helt store. Omtrent alle kinoer kommer 3-5 uker etter de har vært i alle litt større byer. Ingenting å gjøre her. Hadde jeg ikke hatt PC'n hadde jeg nok kjedet meg ihjel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...