Wabby Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Å leve er farlig... Her må man få prøvd alt AMD-King - Svipp innom Skien så joiner jeg deg Skien? Da må jeg jo forbi stavanger! Bor jo sør for Bergen jeg! Eller midt i mellom faktisk Stavanger og Bergen (Her: Leirvik - Fikk navnet pga. veldig mye leire under bakken). Men, tanken din var god Kjipt... Men men, hvis det er Autobahn du har i tankene så går jo alltids ferga fra Kr.sand Leie en hver... Kunne vært festlig. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 stavanger! helt klart. Da er jeg med! DrErling Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Nå som jeg har et brukbart LAN-system (Shuttle SB51G + 17' LCD), stiller også jeg opp! Bare kom med tid og sted (bare det ikke kolliderer med TG03 og min 4 ukers sommerferie)... Lenke til kommentar
madcat Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Stavanger???????da kommer ikke jeg........og maaaange andre.... er der rundt 17mai, men får ikke sjans til å være compiutanørd Lenke til kommentar
_zk8_ Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Stavanger høres bra ut for meg...!! Lenke til kommentar
SverreD Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Stavanger er jo plassen å ha LAN! Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Enig, og det virker som Stavanger allerede er bestemt, så hvorfor whine så mye når beslutningen allerede (tydeligvis) er tatt? Jeg kommer seff. MEn da skulle dere fått flyttet forum-serveren til lanet med gigabit backbone 8) Lenke til kommentar
Thorin Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Bergen til høstferien ?! da har jeg ny PC :yes: *glede megÆ Lenke til kommentar
Gef Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 stavanger! helt klart. Da er jeg med! DrErling me2 Hvor i Stavanger skal dere arrangere det? Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Blir vel flere steder etterhvert Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Hva med de som bor i nord da? blir vanvittig lang reise! Nei, trondheim mener jeg Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 22. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2003 kommer en gang det og hvis ting får som vi håper. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Jeg spør igjen...hvor i stavanger skal LAN'et være?! Lenke til kommentar
Keniforsen Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 NY messehallen i lillestrøm hadde vært konge plass Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Jeg kommer nok ikke da Har likevel et par sp.mål: Hvor rask internett blir det? Hvor mange kommer? Pris? Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Ueland: Sorry, azz... Hvis du først skal starte et "HW-LAN", så kan du ikke gjøre ting halvveis. Hvis det er finansene du tenker på, så har dere sikkert MANGE potensielle stor-sponsorer i hardware-firmaer. Dette er useriøst. *Desillusjonert* Arranger det i Trondheim! Nei, det sier jeg ikke fordi jeg kommer derfra, for det gjør jeg ikke. Trondheim ligger midt i landet. Det er fair. Stavanger ligger sør i landet, det er faktisk like loka å arrangere d i Tromsø. Oslo-folket gidder like lite å kjøre til Stavanger som til Trondheim. Utover det syns jeg at antallet plasser burde være på linje med TG. Hørte 100-500 her på forumet et sted, det bør være jævli langt fra sannheten... Ta heller å utsett hele greia en stund, ellers synker dere HW-gutta i kurs... Lenke til kommentar
Ken@th Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 åå herregud bare bra at det er i stavanger oslo er jo helt på trynet og han som diskriminerte veiene på vestlandet ? L O L Stavanger mekker veier konstant ikke uten grunn at det er Olje hoved staden i oslo er det alt for mange innvandrere som du treffer på ;( jeg drar fra Bergen. snx koz Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 25. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2003 azz... Hvis du først skal starte et "HW-LAN", så kan du ikke gjøre ting halvveis. Hvis det er finansene du tenker på, så har dere sikkert MANGE potensielle stor-sponsorer i hardware-firmaer. Dette er useriøst. *Desillusjonert* Arranger det i Trondheim! Utover det syns jeg at antallet plasser burde være på linje med TG. Hørte 100-500 her på forumet et sted, det bør være jævli langt fra sannheten... Ta heller å utsett hele greia en stund, ellers synker dere HW-gutta i kurs... ditt grunnlag for å si dette er? vi sitter ikke å sier alt vi planlegger, når vi er enige om å få arrangert det og antall deltakere, pris, plassering osv. så får dere vite alt. det virker som at flere ikke har lest det som har blitt skrevet for i post en her at det bare skulle diskutere stavanger treffet og innhold der. i den andre posten skulle lanet generelt diskuteres. Lenke til kommentar
ensveio Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Må bare le når jeg ser whine postene fra diverse personer "Veiene på Vestlandet suger!!" "STAVANGER WTF??!?!?!??!" "ÅÅÅ IKKE I STAVANGER????" Dere høres ut som umodne fjortiser! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå