SoW Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 langt unna.. håper det blir i tr.hjem en gang.. eller litt lengre nord.. Lenke til kommentar
WareHouse Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Stavanger :o Det er ikke sentralt og treffer ikke mange med det. Skal det være Lan, må det være i Oslo området Stavanger er grei nok den... det er jo ganske manger der En plass må man begynne....såååå..... koffø begynn man ikkje i det lille først Lenke til kommentar
allyse Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Nå må dere sette igang å betale for dere. Og de som ikke har registrert seg må registrere seg snarest. Vi mangler bare noen få nå for å gå med overskudd, men det er enda viktig dere betaler! Lenke til kommentar
Xell Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Har dere mulighet for andre lokaler hvis det ikke blir så mange? Ser skummelt ut hvis avgjørelsen må taes i dag. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Nå må dere sette igang å betale for dere. Og de som ikke har registrert seg må registrere seg snarest. Vi mangler bare noen få nå for å gå med overskudd, men det er enda viktig dere betaler! Buhu, blir det avlyst hvis alle dem som har registrert seg gir litt beng i å betale? Hvordan funker dette juridisk forresten? Kan en økonomisk umyndig inngå oppkravsavtale eller sånt? PS. Skulle gjerne ha kommet selv dersom... 1. Alle drittungene som spiller cunt-strike ble kastrert og nektet adkomst 2. "Onkel" ble nektet adgang 3. Noe relevant, dvs. noe som hadde den minste interesse, i forbindelse med dette lanet ble annonsert. "Have LAN-card, gives a fuck about shit". Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Jeg har ikke giddet å lese alle 300+ postene her, men jeg har ikke noe konto nr å betale til. Trodde vi fikk en mail med det?! Ser ikke noe detaljer om det på languiden.no heller... Lenke til kommentar
Xell Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 12 Juli 11:30 - Epost probleme fortsetter, problemet er oppdaget og skal prøves fikset! Som sagt, får du ikke eposten ta kontakt med [email protected] - IKKE registrer deg flere ganger! There you go Lenke til kommentar
Nazrac Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Javel.. nå er helga over.. BLIR det noe LAN neste helg? Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 http://www.languiden.no/ *Info Crew *Skal stå for innsjekking og ellers info igjennom lanet. Kva skal akkurat info crewet gjer ? skal info crewet ta billetter, eller noko slikt ? men uansett, eg kan vera insjekkings crew eg, kva er kriteriene for å vera det ? :smile: Lenke til kommentar
allyse Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Hei! Vi kan idag melde vi avlyser Hardware.no lanet. Dette pga. alt for få som har registrert seg har gidder å betale. Vi kan ikke ta den sjangsen. Vi beklager dette! Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Kva skal me då finna på i helgo ? Eg må vel arrangera LAN sjølv då, da e ikkje så kjekt som detta lanet, eg hadde gledet meg... Fikk endelig lov til å komme i dag 8) Så i dag skulle eg betala Menmen... Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 eg og fekk lov nettopp, så no har eg ikkje noke å jr i helgo Lenke til kommentar
Nazrac Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Jeg må bare si at hele opplegget deres virker MEGET amatørmessig. Flere kompiser av meg har betalt med korrekt ID for så å få mail om at de ikke har betalt. Hvis systemet hadde fungert så hadde dere antageligvis hatt nok betalende til å fortsette. Nei, hold dere til det dere kan, nemlig å drive forum.. IKKE å arrangere LAN Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Kan ikke dere få til et lan i lofoten??? Lenke til kommentar
Wepz Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Var vel litt optimistisk å satse så stort, på deres første LAN.... Lenke til kommentar
Folo Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Vi kan ha lan hjemme hos meg, har 36.6k modem forbindelse for øyeblikket så det kommer til å gå som det suser. Nei det nytter ikke å ha lan med fjortiser som ikke gidder å betale.. Lenke til kommentar
sim Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Hmm, så reklame på www.hw.no. Litt synd å reklamere for et lan som er avlyst da . Lenke til kommentar
spratle Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 kan komma eg Folo med mitt 56 k modem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå