allyse Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Vi oppfordrer så mange som mulig å fylle ut dette lille skjemaet: http://www.languiden.no/paamelding.php (om du skal komme da. om ikke er det bare dumt om du fyller det ut) Gir oss et lite overblikk hvor mange som har tenkt å komme. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Vi oppfordrer så mange som mulig å fylle ut dette lille skjemaet: http://www.languiden.no/paamelding.php (om du skal komme da. om ikke er det bare dumt om du fyller det ut) Gir oss et lite overblikk hvor mange som har tenkt å komme. ...og da blir det rimeligere jo flere som kommer, ikke sant? Lenke til kommentar
allyse Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 ...og da blir det rimeligere jo flere som kommer, ikke sant? Det er mulig. Vi jobber med noen gunstige avtaler, men vi må ha nok til å finansiere lanet og premier. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 nå er det jo litt trist at det ikkje er ein spel compo i feks quake/ut pure deathmatch er kanonkjekt Lenke til kommentar
allyse Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 nå er det jo litt trist at det ikkje er ein spel compo i feks quake/utpure deathmatch er kanonkjekt Slik det står skal du sende en mail om ønsker Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Hmm.. synd at det er så langt unna. 150 mil en vei er litt langt å kjøre bare for ett LAN. Kan dere ikke prøve å få til noe her oppe i Nord visst dette viser seg å være vellykket ? Plasser kan jo være Bodø, Narvik, Harstad eller Tromsø. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Det er mulig. Vi jobber med noen gunstige avtaler, men vi må ha nok til å finansiere lanet og premier. Ah, så det æ-hær muh-lig? ...er det også mulig å si eksempelvis: * Vi trenger 30000,- for å dekke totale utgifter * Prisen blir relativ til dette (med 100 påmeldte blir prisen 300,- etc.) ...for dette er ikke ett kommersielt lan, eller har jeg misforstått? Lenke til kommentar
allyse Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Ah, så det æ-hær muh-lig? ...er det også mulig å si eksempelvis: * Vi trenger 30000,- for å dekke totale utgifter * Prisen blir relativ til dette (med 100 påmeldte blir prisen 300,- etc.) ...for dette er ikke ett kommersielt lan, eller har jeg misforstått? Nå er dette ganske vanskelig å implentere i betalingsystemet, men vi kan love dere alt som betales til lanet skal brukes til lanet så dere "taper" ikke noe å betale de 250,- som det koster (det er ikke så dyrt da) Lenke til kommentar
resac Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 I stavanger ??? Var nok ikke den beste plassen.... Synes lanet kunne vært arrangert i Trondheim jeg! midt-norge, slik at det er kortere for folk nordfra... + at jeg bor i trondheim.... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2003 hvvvis det kommer en ny diskusjon nå om hvor vi skal være hen så finner jeg frem gretten humøret mitt. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Det er nå mulig å bestille billetter til Hardware.no LAN #1. Det er meget viktig dere fullfører betalingen i løpet av neste uke da vi må ha ett overblikk over situasjonen innen neste Lørdag. (altså om en uke). Det er på dette tidspunktet vi må vite om vi går ved overskudd eller underskudd og da om vi skal gå videre med lanet. Om vi ikke går videre blir beløpet tilbakebetalt omgående. Dere kan registrere dere her: http://www.languiden.no/paamelding.php Vi vil også begynne sjangen til å oppfordre ALLE til å få med seg alt fra nære venner til folk i gata til dette lanet. Pga. fiberlinje og dyre lokaler trenger vi minst 100deltakere for å gå i et tålig overskudd på dette lanet og det må DU hjelpe oss å klare for vi vil ha et lan!. Skulle dere ikke få fram et bestillingsskjema på sidene kan dere sende en mail til [email protected] Vi snakkes på Lanet! Mvh Hardware.no LAN Crewet Lenke til kommentar
Nazrac Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Er det aldersgrense på lanet? Håper det.. f.eks 18 år Neida.. skal være fornøyd hvis jeg slipper for mye fjortiser.. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Er det aldersgrense på lanet? Håper det.. f.eks 18 år Neida.. skal være fornøyd hvis jeg slipper for mye fjortiser.. Det er grunnen til jeg ikke går, selv om det er like borti høgget her. Vet allerede om en kamerat-gjeng av småtasser som skal. Vel, de er vel gamle nok....fysisk sett Kommer ikke til å føle meg hjemme på en slik plass, men det er kanskje bare meg. Men syns det er et bra initiativ! Stå på! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 15. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2003 Det er aldersgrense ja, men vi har satt den lavere for de av dere som er på forumet Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Stavanger blir nok litt for langt ned i helvette for meg ja, får se neste gang om det kommer litt nermere, mellom Oslo/Trondheim (meg @Ålesund). Lenke til kommentar
Nazrac Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 ser at det skal begynne klokka 12 om natta.. er dette snakk om natt til fredag eller natt til lørdag (hvorfor skal det begynne 00.00.01?!?) Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Hva slags aldersgrense er dette? Og syns at Trondheim er en passende plass til neste gang ja. MidtNorge. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 15. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2003 ser at det skal begynne klokka 12 om natta.. er dette snakk om natt til fredag eller natt til lørdag (hvorfor skal det begynne 00.00.01?!?) første minuttet på fredag, for de som ønsker full utnyttelse av helga :-) (natt til fredag) Lenke til kommentar
Balderac Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Jeg bor på Sola Sjø (befalsleiren ved flymuseumet rett utenfor Sola sentrum), og har bil. Send meg en mail på [email protected], hvis dere trenger hjelp til noe, så får vi se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå