headbull Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Mosjon, er vel god mosjon å gå bort i kiosken og kjøpe seg sin ørtene cola og pizza?! Lenke til kommentar
Xell Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Vel, TG er bare 4 døgn (+ noen timer), men det er ikke gøy å komme i nærkontakt med noen av de som velger å la være å dusje selvom det er gode muligheter for det. Og vi må regne med en del varmere lokaler med tanke på årstiden. Det er dumt å kjimse bort personlig hygiene Lenke til kommentar
headbull Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Forstår grunnprinsippet ditt, men du må nok regne med at noen hopper over de 4 dagene (hygiene messigt) så du får sette deg en plass der du vet at alle er renslige Så frem at ingen lukter noe for færdeligt bryr ikke jeg meg, litt værre vist du begynner å kjenne stanken av personen når du bare går forbi i et raskt tempo... Da bør han/hun/det gå i dusjen! :: Mads Lenke til kommentar
allyse Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Enig med dere. Trur ikke det er dusj på huset (det må nesten noen av de som kjenner lokalene svare på) men jeg kan jo fikse fram en hageslange Ellers kan du ta med badetøy og springe en tur på solastranden som er vel 4-5 minutters kjøring fra huset. Lenke til kommentar
headbull Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Saltvann har vel en tendens til å gjøre deg mer "skitten" ?! hehe... Men men, vist alle vil sitte der å lukte sjømat istedenfor gammel svette, helt greit for meg! Lenke til kommentar
allyse Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Vi jobber med "dusjproblemet" Er visst et antall dusjet på huset, men uvisst om vi kan bruke dem. Vet mer på Mandag. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 5. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2003 er dusj i lokalet i kjelleren vi fikk med hvis jeg husker rett. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 5. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2003 Fortsetter veret slik så rissikerer vi 30 :o grader i skyggen, har det her nå om dagene, varmt som håelva Lenke til kommentar
allyse Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Da har vi kommet noen steg videre Vi har nå fått 100% good to go og lanet blir garantert holdt såfremt det ikke skjer noe helt på trynet Lenke til kommentar
allyse Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Jo.. Det ER dusj nede som kan brukes Lenke til kommentar
Swifty Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Nå har ikke jeg følg så godt med, men er tidspunkt bestemt? Lenke til kommentar
allyse Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Nå har ikke jeg følg så godt med, men er tidspunkt bestemt? www.languiden.no Lenke til kommentar
allyse Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Nå har ikke jeg følg så godt med, men er tidspunkt bestemt? www.languiden.no Kraftig oppdatert Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Kraftig oppdatert Liten ting angående designet på den sida, det er bare plagsomt med mouseouver på tekst som ikke er klikkbar... Lenke til kommentar
allyse Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Liten ting angående designet på den sida, det er bare plagsomt med mouseouver på tekst som ikke er klikkbar... Heh. alt skal da være klikkbart. Kan du gi litt nermere info hvor du finner den bug'en... Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Heh. alt skal da være klikkbart. Kan du gi litt nermere info hvor du finner den bug'en... I opera får du mouseover på den "vanlige" teksten som f.eks "03. Juli 2003: Vi har nå fått positive tilbakemeldinger på Sola Kulturhus. Plassen har fiberlinje med over 100mbit muligheter Datoen er endret til 25-27Juli 2003. Påmelding kommer snart! Bedrifter som ønsker å sponse hw.no lanet oppfordres til å ta kontakt" Dette skjer ikke i IE. Bare dårlig koda side mao Lenke til kommentar
allyse Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Dette skjer ikke i IE. Bare dårlig koda side mao Hehe. Bare en litt dum class i css fila. Er fikset nu Lenke til kommentar
xanmail Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 allyse: kunne du skrevet en liten oppsummering av alt som er funnet ut til nå? dato, lokal, pris, og all annen nyttig informasjon om lanet.. Hvorfor skal ikke hw.no lan kunne arrangeres i stavanger btw? oslo har da nok av lanparty'er. Jeg bor selv ca 3 mil ifra stavanger, og det er faktisk ikke så mange lan å velge i her borte. Jeg vil tro at det er stort nok marked for lanparty her borte, så ser ikke helt problemet. Syns det er bra at stavanger prioriteres for en gangs skyld.. var kjedelig nok å reise 9-10 timer med bil for å gå på tg Lenke til kommentar
allyse Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 allyse: kunne du skrevet en liten oppsummering av alt som er funnet ut til nå? dato, lokal, pris, og all annen nyttig informasjon om lanet.. Hadde du lest 5 poster over ser du en webadresse. www.languiden.no her står ALT du trenger å vite ved dette lanet. Lenke til kommentar
xanmail Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 allyse: takker.. men den funka ikke når jeg var inne.. funka nå=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå