Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hw.no LAN No1 @ Stavanger 2003 tråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, TG er bare 4 døgn (+ noen timer), men det er ikke gøy å komme i nærkontakt med noen av de som velger å la være å dusje selvom det er gode muligheter for det. Og vi må regne med en del varmere lokaler med tanke på årstiden. Det er dumt å kjimse bort personlig hygiene

Lenke til kommentar

Forstår grunnprinsippet ditt, men du må nok regne med at noen hopper over de 4 dagene (hygiene messigt) så du får sette deg en plass der du vet at alle er renslige ;)

 

Så frem at ingen lukter noe for færdeligt bryr ikke jeg meg, litt værre vist du begynner å kjenne stanken av personen når du bare går forbi i et raskt tempo... Da bør han/hun/det gå i dusjen! :)

 

 

:: Mads

Lenke til kommentar
Heh. alt skal da være klikkbart. Kan du gi litt nermere info hvor du finner den bug'en...

 

I opera får du mouseover på den "vanlige" teksten som f.eks

 

"03. Juli 2003:

Vi har nå fått positive tilbakemeldinger på

Sola Kulturhus. Plassen har fiberlinje med over 100mbit muligheter

Datoen er endret til 25-27Juli 2003. Påmelding kommer snart!

Bedrifter som ønsker å sponse hw.no lanet oppfordres til å ta kontakt"

 

Dette skjer ikke i IE. Bare dårlig koda side mao :p

Lenke til kommentar

allyse: kunne du skrevet en liten oppsummering av alt som er funnet ut til nå? dato, lokal, pris, og all annen nyttig informasjon om lanet..

 

Hvorfor skal ikke hw.no lan kunne arrangeres i stavanger btw? oslo har da nok av lanparty'er. Jeg bor selv ca 3 mil ifra stavanger, og det er faktisk ikke så mange lan å velge i her borte. Jeg vil tro at det er stort nok marked for lanparty her borte, så ser ikke helt problemet. Syns det er bra at stavanger prioriteres for en gangs skyld.. var kjedelig nok å reise 9-10 timer med bil for å gå på tg :p

Lenke til kommentar
allyse: kunne du skrevet en liten oppsummering av alt som er funnet ut til nå? dato, lokal, pris, og all annen nyttig informasjon om lanet..  

 

Hadde du lest 5 poster over ser du en webadresse. www.languiden.no her står ALT du trenger å vite ved dette lanet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...