Gef Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Det finst jo Turnhallen i Stavanger, der WZ10 ble holdt kanksje litt stor men...Metropolis er jo en grei plass dah! bare det er ledigt der Lenke til kommentar
allyse Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Det finst jo Turnhallen i Stavanger, der WZ10 ble holdt kanksje litt stor men... Koster nok litt over vårt budsjett i leie også Lenke til kommentar
Gef Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Koster nok litt over vårt budsjett i leie også Ja det er en dyyyr plass, hvis dere får til å skaffe rundt 500-600 folk og har billettprisene på 450kr tror jeg det vil gå i null Lenke til kommentar
allyse Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Koster nok litt over vårt budsjett i leie også Ja det er en dyyyr plass, hvis dere får til å skaffe rundt 500-600 folk og har billettprisene på 450kr tror jeg det vil gå i null Umulig å skaffe så mange i stavanger på denne årstiden Lenke til kommentar
Gef Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Umulig å skaffe så mange i stavanger på denne årstidenTror nok det ja, men Metropolis er en toppers plass det Lenke til kommentar
allyse Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Umulig å skaffe så mange i stavanger på denne årstidenTror nok det ja, men Metropolis er en toppers plass det Men metropolis får vi jo ikke Lenke til kommentar
Gef Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Men metropolis får vi jo ikke Å fan! har ikke fått med meg det... hmm...la meg tenke...kulturmølla i Sandnes er en veldig billig plass, eneste er at det ikke er plass til mer enn ca. 50-60stk, tror jeg, dere kan jo ringe og høre, tror det skal være 10Mbit linje der. Ganske billig plass også. Dere kan jo arrangere et utelan, f.eks å leie et telt, stort telt da, ha det er lun plass. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Men metropolis får vi jo ikke Å fan! har ikke fått med meg det... hmm...la meg tenke...kulturmølla i Sandnes er en veldig billig plass, eneste er at det ikke er plass til mer enn ca. 50-60stk, tror jeg, dere kan jo ringe og høre, tror det skal være 10Mbit linje der. Ganske billig plass også. Dere kan jo arrangere et utelan, f.eks å leie et telt, stort telt da, ha det er lun plass. Telt er en ide. Jeg var med på IT-akademi-lanet i Sandnes sentrum da det var ute. Funka bra det hadde de funnet en litt tettere presenning Noe som lett burde være skaffbart. Vi prøver oss på Sola Kulturhus nå først så kan vi se på mulighetene for et utelan... Lenke til kommentar
sim Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 ikke telt da Får håpe dere får et positivt svar fra Sola Kulturhus . Lenke til kommentar
allyse Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Etter en hard dag dag på veien har vi kommet fra til følgende. Om alt går etter planen vel og merke skal lanet avholdes på Sola Kulturhus. Vi har trolig plass til 200 deltakere og vil bli avholdt fra 25-27 Juli. Vi kan friste dere med vi trolig får en fiber-internettlinje på 100mbit til "ubegrenset" Vi ønsker fremdeles innspill fra dere! Lenke til kommentar
sim Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Vil dere at alle skal krysse fingrene ? Lenke til kommentar
headbull Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Ja dere kan glede dere nå! :o Lenke til kommentar
sim Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Et tips: Skaff masse bord å lag stoooor plass til folk, det er alltid en ting folk vil huske, og det skaper et trivelig lan miljø Lenke til kommentar
allyse Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Et tips: Skaff masse bord å lag stoooor plass til folk, det er alltid en ting folk vil huske, og det skaper et trivelig lan miljø Skal prøve å gjøre det "roomy" Plassen kommer nok til å bli 80cm dyp for de som lurte på det. Bredden kan jeg ikke si så mye på nå (er vanlige "dobbelbord") Lenke til kommentar
sim Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 2 dobbelbord per 3 stk er grei plass Noen regler angående høytalere og slikt ? Lenke til kommentar
jokki Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Hvor skal lanerene sove allyse??? jeg tror den gangen du oppga er et dårlig alternativ ettersom arbeidsfolk skal gå i den. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 4. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2003 Eget rom hvis ønskelig Lenke til kommentar
headbull Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Regler angående høytalere ja Regner med at det blir headset, høytalere til pcen er noe crap! Når 200 folk guffer 200 forskjellige MP3`er eller internett radio`er da høres det alldeles ikke bra ut :S *sukk* Så jeg tror nok det blir headset på dere gutter/jenter! :Mads Østebøvik: Nettverk&Servere HW lan #1 [email protected] Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Så jeg tror nok det blir headset på dere gutter/jenter! Takk Da er jeg hvertfall sikker på at jeg ikke skal dra til Stavanger. Ikke noe artig å sitte sammen med 199 andre mennesker som sitter i dyp konsentrasjon med lukka headset på hue for å kunne få med seg alt som skjer i spillet. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Regler angående høytalere ja Regner med at det blir headset, høytalere til pcen er noe crap! Når 200 folk guffer 200 forskjellige MP3`er eller internett radio`er da høres det alldeles ikke bra ut :S *sukk* Så jeg tror nok det blir headset på dere gutter/jenter! :Mads Østebøvik: Nettverk&Servere HW lan #1 [email protected] Vet ikke jeg. Er da litt fun med høyttalere også da, men selvsagt er det grenser. som f.eks forbud med subwoofere (et mareritt å brenne en cd med en nabo som spiller "dunkemusikk") Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå