Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hw.no LAN No1 @ Stavanger 2003 tråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men metropolis får vi jo ikke :(

Å fan! har ikke fått med meg det... :( hmm...la meg tenke...kulturmølla i Sandnes er en veldig billig plass, eneste er at det ikke er plass til mer enn ca. 50-60stk, tror jeg, dere kan jo ringe og høre, tror det skal være 10Mbit linje der. Ganske billig plass også. Dere kan jo arrangere et utelan, f.eks å leie et telt, stort telt da, ha det er lun plass. :p
Lenke til kommentar

Men metropolis får vi jo ikke :(

Å fan! har ikke fått med meg det... :( hmm...la meg tenke...kulturmølla i Sandnes er en veldig billig plass, eneste er at det ikke er plass til mer enn ca. 50-60stk, tror jeg, dere kan jo ringe og høre, tror det skal være 10Mbit linje der. Ganske billig plass også. Dere kan jo arrangere et utelan, f.eks å leie et telt, stort telt da, ha det er lun plass. :p

 

Telt er en ide. Jeg var med på IT-akademi-lanet i Sandnes sentrum da det var ute. Funka bra det hadde de funnet en litt tettere presenning :p Noe som lett burde være skaffbart.

 

Vi prøver oss på Sola Kulturhus nå først så kan vi se på mulighetene for et utelan...

Lenke til kommentar

Etter en hard dag dag på veien har vi kommet fra til følgende.

 

Om alt går etter planen vel og merke skal lanet avholdes på Sola Kulturhus. Vi har trolig plass til 200 deltakere og vil bli avholdt fra 25-27 Juli.

 

Vi kan friste dere med vi trolig får en fiber-internettlinje på 100mbit til "ubegrenset" :D:D:D:D:D

 

Vi ønsker fremdeles innspill fra dere!

Lenke til kommentar
Et tips: Skaff masse bord å lag stoooor plass til folk, det er alltid en ting folk vil huske, og det skaper et trivelig lan miljø :)

 

Skal prøve å gjøre det "roomy"

 

Plassen kommer nok til å bli 80cm dyp for de som lurte på det. Bredden kan jeg ikke si så mye på nå (er vanlige "dobbelbord")

Lenke til kommentar
Regler angående høytalere ja :p

 

Regner med at det blir headset, høytalere til pcen er noe crap! Når 200 folk guffer 200 forskjellige MP3`er eller internett radio`er da høres det alldeles ikke bra ut :S *sukk*

 

Så jeg tror nok det blir headset på dere gutter/jenter! :)

 

 

:Mads Østebøvik:

Nettverk&Servere HW lan #1

[email protected]

 

Vet ikke jeg. Er da litt fun med høyttalere også da, men selvsagt er det grenser. som f.eks forbud med subwoofere (et mareritt å brenne en cd med en nabo som spiller "dunkemusikk")

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...